Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Animerad filmer nästa år !

Startat av gstone, 29 december 2020 kl. 17:08:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Här är alla animerad filmer  som kommer ut 2021 och även delvis animerad !

Absolute Denial

The Addams Family 2

Back to the Outback

Belle

Blazing Samurai

Bob's Burgers the movie

The Boss Baby: Family Business

Calamity: A Childhood of Martha Jane Cannary

Dragonkeeper

Dragon Rider


Encanto

Extinct

Foster

Hotel Transylvania 4

Inu-Oh

Legend Quest: The Origin

Little Vampire

Luca

Minions: The Rise of Gru

Moomios

My Father's Dragon

My Little Pony

My Love Affair with Marriage

New Gods: Nezha Reborn

The Paradise

Paw Patrol: The Movie

Pil's Adventures

Pinocchio på Netflix

Poupelle of Chimney Town

Puffin Rock: The Movie

Raya och den sista darken

Riverdance: The Animated Adventure

Ron's Gone Wrong

Rumble

Shirobako: The Movie

Sing 2

Slide

Spirit: Riding Free

Vivo

Wendell & Wild

Wish Dragon

• Batman: The Long Halloween — Part 1

• Batman: The Long Halloween — Part 2

• Batman: Soul of the Dragon

• Cinderella and the Spellbinder

• Clifford the Big Red Dog

• Coppelia

• Eureka Seven: Hi-Evolution 3

• Fate/Grand Order: The Movie — Divine Realm of the Round Table: Camelot

• Given: The Movie meen bara påCrunchyroll.

• Godzilla vs. Kong

• Heroes of the Golden Mask

• Justice Society: World War II

• Maya the Bee: The Golden Or
• Panda vs. Aliens

• Peter Rabbit 2: The Runaway

• Pokémon the Movie: Secrets of the Jungle

• Sherlock Holmes and the Great Escape

• Space Jam: A New Legacy

• Tom och Jerry

• Ultraduck
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Sabelöga

Houba !

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.


Simon Axelsson

Ellen Bergström lade igår upp på Instagram att hon snart dubbat färdigt sin första huvudroll i en tecknad långfilm, antagligen inte nödvändigtvis tecknad som jag tänker synonymt med 2D-animerad, de kan säkert lika gärna vara 3D-animerad. Vilken film tror ni att det kan vara?
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

MOA

Citat från: Simon Axelsson skrivet  6 januari 2021 kl. 17:42:08
Ellen Bergström lade igår upp på Instagram att hon snart dubbat färdigt sin första huvudroll i en tecknad långfilm, antagligen inte nödvändigtvis tecknad som jag tänker synonymt med 2D-animerad, de kan säkert lika gärna vara 3D-animerad. Vilken film tror ni att det kan vara?
Kanske My Little Pony?

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet  6 januari 2021 kl. 17:42:08
Ellen Bergström lade igår upp på Instagram att hon snart dubbat färdigt sin första huvudroll i en tecknad långfilm, antagligen inte nödvändigtvis tecknad som jag tänker synonymt med 2D-animerad, de kan säkert lika gärna vara 3D-animerad. Vilken film tror ni att det kan vara?

Kankse Tom & Jerry ???
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

#7
Citat från: Simon Axelsson skrivet  6 januari 2021 kl. 17:42:08
Ellen Bergström lade igår upp på Instagram att hon snart dubbat färdigt sin första huvudroll i en tecknad långfilm, antagligen inte nödvändigtvis tecknad som jag tänker synonymt med 2D-animerad, de kan säkert lika gärna vara 3D-animerad. Vilken film tror ni att det kan vara?
Framkommer Det vilken studio hon är på?

Såg nu att bilden är tagen på SDI media kan det möjligtvis vara Raya som hon ska dubba?

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet  6 januari 2021 kl. 17:49:28
Kankse Tom & Jerry ???

Är det rimligt? Tom & Jerrys schemalagda premiär är ju i mars och vad jag vet brukar man dubba filmen ungefär 6 månader innan premiären, så Tom & Jerry tror jag vi kan vara säkra på att det inte är.

Citat från: MOA skrivet  6 januari 2021 kl. 17:48:08
Kanske My Little Pony?

Den ska ju tydligen vara 2D-animerad och släppas i september, men den är i förproduktion enligt IMDb och jag tror knappast att man börjar dubba nåt som inte ens inlett produktionsstadiet.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Simon Axelsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  6 januari 2021 kl. 17:51:43
Framkommer Det vilken studio hon är på?

Såg nu att bilden är tagen på SDI media kan det möjligtvis vara Raya som hon ska dubba?

Det hade varit kul att höra henne i Raya, men den ska väl släppas i mars? Utgår vi ifrån den där sex månaders grejen jag hänvisat till innan borde väl den vara färdigdubbad vid det här laget...
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Steffan Rudvall

Citat från: Simon Axelsson skrivet  6 januari 2021 kl. 17:58:51
Det hade varit kul att höra henne i Raya, men den ska väl släppas i mars? Utgår vi ifrån den där sex månaders grejen jag hänvisat till innan borde väl den vara färdigdubbad vid det här laget...
Jag tänkte inte på det. Tror ni att det kan vara något Pokémon projekt?

Simon Axelsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  6 januari 2021 kl. 18:07:04
Jag tänkte inte på det. Tror ni att det kan vara något Pokémon projekt?

Jag läste ju i hennes Instagraminlägg att hon dubbat Lillie i Pokémon, hon tror jag inte kommer medverka nåt mer, i varje fall inte i en film.

Dessutom, angående den där sex månaders grejen... jag försökte leta upp var jag hört/läst det och hittade då nåt om att dubbningar kan påbörjas allt mellan 2 - 6 månader innan premiären, så hon kanske dubbat Raya trots allt, dock nämner ju Ellen i inlägget att vi får veta vilken film om några månader, vilket låter som att det indikerar att vi, ifall det handlar om Raya, får veta om rösterna i filmen betydligt mer tätt inpå releasen är jag förväntar mig.

Citat från: Simon Axelsson skrivet  6 januari 2021 kl. 17:57:21
Är det rimligt? Tom & Jerrys schemalagda premiär är ju i mars och vad jag vet brukar man dubba filmen ungefär 6 månader innan premiären, så Tom & Jerry tror jag vi kan vara säkra på att det inte är.

Angående det här måste jag påpeka/tillägga att dubbningen, utifrån trailern, låter färdiggjord i och med att Ola Forsmed hörs i den. Jag kan ju dock ha fel, som med Scoob!...
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Adam Larsson

Tror ni att Ellen gubbar Lola Kanin i Space Jam 2?

Adam Larsson

Citat från: Adam Larsson skrivet  6 januari 2021 kl. 18:24:28
Tror ni att Ellen gubbar Lola Kanin i Space Jam 2?
De stod dock att hon spelar en huvudkaraktär så min hypotes kanske inte går ihop.

Simon Axelsson

Citat från: Adam Larsson skrivet  6 januari 2021 kl. 18:26:35
De stod dock att hon spelar en huvudkaraktär så min hypotes kanske inte går ihop.

Hon räknade ju inte sin roll i Smallfoot som en huvudkaraktär trots att den karaktären är typ tritagonisten, så nej, kanske inte.

Men vad finns det för kvinnliga huvudkaraktärer i kommande animerade filmer? Jag kan typ bara hitta Raya i, uppenbarligen, Raya och den sista draken och Katie i Uppkopplad, den sistnämnda skulle ju släppas redan i september förra året, det kan ju dock hända att dess dubbningsprocess var tänkt att påbörjas tätt inpå releasen så de kanske börjat med dubbningen rätt nyligen i och med att den skjutits upp så...

"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats