Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Köpa eller streaming

Startat av moviefan, 23 november 2020 kl. 22:19:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Citat från: moviefan skrivet 29 november 2020 kl. 17:04:46
Kan Nyafilmer sidan läggas ner ?
Rent tekniskt sett kan ju alla tjänster läggas ner, men illegala sajter som den lever förstås alltid farligt.

Jirr

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 23 november 2020 kl. 23:20:13
Bättre att köpa 1 gång istället för att betala varje månad. Folk borde förstå det här, dom må säga att streama är bättre men det är bara extra kostnader.

Det är självklart upp till var och en men allt jag vill se behöver jag inte ha i fysisk version då jag med stor sannolikhet bara ser det en gång.

Fred

Bero på vad som finns tillgängligt i respektive medium. Men DVD och Bluray har ju fördelen att man äger filmen själv och inte behöver vara orolig att strömningstjänsten väljer att ta den. Sen är jag ju å andra sidan glad att Disney+ har avsnitt av Disneyserier som Räddningpatrullen och Quack Pack som aldrig någonsin kommer att släppas på DVD eller Bluray i Sverige.

Hey Arnold på svenska

Köpa Hey Arnold på svenska skulle varit fantastiskt men Nickelodeon vill inte ha mina pengar i Sverige.

Om någon streaming skulle lägga ut Hey Arnold serien på svenska skulle jag inte bryr mig om sidan är laglig eller inte laglig.

Streaming kan vara bra för då kan man veta först om något är bra innan man köper det.
Lycka är när några kan skicka svenska avsnitts från Hey Arnold till mig.

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=12183.msg87048#msg87048

gstone

Jag vill ha Mulan(2020) och Själen på Blu-Ray !
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet 29 november 2020 kl. 23:00:14
Jag vill ha Mulan(2020) och Själen på Blu-Ray !

Är Själen bra vill jag, liksom du, ha den på Blu-Ray.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Scoobydoofan1

Citat från: Dale Oakmont skrivet 29 november 2020 kl. 22:36:06
Bero på vad som finns tillgängligt i respektive medium. Men DVD och Bluray har ju fördelen att man äger filmen själv och inte behöver vara orolig att strömningstjänsten väljer att ta den. Sen är jag ju å andra sidan glad att Disney+ har avsnitt av Disneyserier som Räddningpatrullen och Quack Pack som aldrig någonsin kommer att släppas på DVD eller Bluray i Sverige.
Med att ha dvd och bly ray är det bra med vadå du säger, man behöver inte oroa sig över det.