Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Supernatural tv serie

Startat av Scoobydoofan1, 7 augusti 2020 kl. 16:21:27

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Scoobydoofan1

Är det nån annan som ser på hur serien kommer avslutas, med tanken på att serien har varit i produktion sen 2005, 15 år sammanlagt. Kommer dom ens filma resten av säsong 15 efter covid 19?

Soscla

Håller den fortfarande på?? Jag såg fram till säsong fem, sen fick jag nog för jag förstod inte hur de kunde fortsätta med tanke på vad som händer i den. Men den var bra, så jag hoppas att den får ett schyst och värdigt slut.
It's so fluffy I'm gonna die!

Steffan Rudvall

Det enda jag har sett från denna serien är deras Scooby Doo crossover

Scoobydoofan1

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  8 augusti 2020 kl. 14:28:04
Det enda jag har sett från denna serien är deras Scooby Doo crossover
Jag var inte så förtjust i det avsnittet, men det är supernatural serien, dom hittar på massor av saker.

Scoobydoofan1

#4
Citat från: Soscla skrivet  8 augusti 2020 kl. 14:18:36
Håller den fortfarande på?? Jag såg fram till säsong fem, sen fick jag nog för jag förstod inte hur de kunde fortsätta med tanke på vad som händer i den. Men den var bra, så jag hoppas att den får ett schyst och värdigt slut.
Är dom första 5 säsongerna värt det? Jag har bara sett början av säsong 1, sen minns inte jag riktigt med vad som har hänt. Få se hur slutet blir på den här serien med tanken på att dom har varit på gång för 15 år.

Soscla

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet  8 augusti 2020 kl. 19:24:46
Är dom första 5 säsongerna värt det? Jag har bara sett början av säsong 1, sen minns inte jag riktigt med vad som har hänt. Få se hur slutet blir på den här serien med tanken på att dom har varit på gång för 15 år.

Jag tyckte det blev snabbt ganska tjatigt, men det är nog en bra serie att ha på i bakgrunden medan man stryker eller gör nåt annat. Men som sagt tror jag att jag gillade de första fem, så spana på dem om du vill. Första två var nog åtminstone väldigt bra!
It's so fluffy I'm gonna die!

Scoobydoofan1

Citat från: Soscla skrivet  8 augusti 2020 kl. 20:57:32
Jag tyckte det blev snabbt ganska tjatigt, men det är nog en bra serie att ha på i bakgrunden medan man stryker eller gör nåt annat. Men som sagt tror jag att jag gillade de första fem, så spana på dem om du vill. Första två var nog åtminstone väldigt bra!
Jag tycker att det är synd att serien tar slut, men 15 år är bra, tycker bara att det är lite synd. Serierna dom fanns dör var charmed, angel, smallville och supernatural. Efter den sista serien är färdig så är det ingen poäng att se på den kanalen längre. Det finns inga bra action serier längre efter supernatural är färdig.

Daniel Hofverberg

Citat från: Soscla skrivet  8 augusti 2020 kl. 14:18:36
Håller den fortfarande på?? Jag såg fram till säsong fem, sen fick jag nog för jag förstod inte hur de kunde fortsätta med tanke på vad som händer i den. Men den var bra, så jag hoppas att den får ett schyst och värdigt slut.
Det är ungefär samma för mig. Jag såg också på Supernatural fram tills ungefär säsong 5 eller 6 (minns inte exakt) - då tyckte jag att det hade spårat ur för mycket, och det fanns ingen vits att se serien längre; varför jag gav upp.

Tråkigt, för de första säsongerna var suveräna, men sen tyckte jag det gick ganska snabbt nedåt...

Scoobydoofan1

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  9 augusti 2020 kl. 03:15:24
Det är ungefär samma för mig. Jag såg också på Supernatural fram tills ungefär säsong 5 eller 6 (minns inte exakt) - då tyckte jag att det hade spårat ur för mycket, och det fanns ingen vits att se serien längre; varför jag gav upp.

Tråkigt, för de första säsongerna var suveräna, men sen tyckte jag det gick ganska snabbt nedåt...
Jag är nyfiken för slutet, jag kommer ihåg att jag såg början på serien..... sen så måste jag ha spårat ut från den serien, dom andra bra serierna var charmed, smallville, angel och supernatural är inkluderad med dom.

Scoobydoofan1

Hur ser dvd utgåvorna när det gäller alla 14 säsonger? Har dom alla avsnitt i rätt ordning och inte gjort fel som andra dvd utgåvor? Alla avsnitt är där eller? Kommer dom också släppa ut säsong 15 på dvd?

ph

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 13 augusti 2020 kl. 19:56:09
Hur ser dvd utgåvorna när det gäller alla 14 säsonger? Har dom alla avsnitt i rätt ordning och inte gjort fel som andra dvd utgåvor? Alla avsnitt är där eller? Kommer dom också släppa ut säsong 15 på dvd?
Det ser ut som den ska släppas, det går i alla fall att bevaka den här: https://b2c.cdon.se/film/supernatural-sasong-15-47824293?

Scoobydoofan1

Citat från: sadeyesanime skrivet 13 augusti 2020 kl. 21:28:38
Det ser ut som den ska släppas, det går i alla fall att bevaka den här: https://b2c.cdon.se/film/supernatural-sasong-15-47824293?
Tack för det. Hoppas att alla avsnitt är i ordning och inte som förhäxad där den dvd utgåvan är över hela stället.

Mathilda Gustafsson


Scoobydoofan1

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 14 augusti 2020 kl. 13:43:20
Hela serien finns på Nyafilmer
Föredrar dvd jämfört med streama, också ina reklamer heller, avskyr sånt där skräp. Samma sak med andra serier. Plus så kommer kvalitén på serien vara bra jämfört med streama. Betala 1 gång sen är man färdig och har den i sin personliga samling.

Steffan Rudvall

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 14 augusti 2020 kl. 13:53:35
Föredrar dvd jämfört med streama, också ina reklamer heller, avskyr sånt där skräp. Samma sak med andra serier. Plus så kommer kvalitén på serien vara bra jämfört med streama. Betala 1 gång sen är man färdig och har den i sin personliga samling.
Jag skulle faktiskt säga att nyafilmer har serien i bättre kvalitet än DVD då den på nyafilmer finns i HD men på DVD kan man bara ha standard 480p