Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Space Jam: A New Legacy (Space Jam 2)

Startat av gstone, 30 mars 2020 kl. 19:43:08

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 30 juni 2021 kl. 00:37:18
Mormor spelas av Anita Molander.
Tids nog är jag nästan hundra på att filmen kommer att släppas på Blu-Ray i Sverige. Jag skulle bli förvånad annars.

Vissa framförallt mindre filmer släpps ju bara digitalt nuförtiden, och inte på fysiska medier, men jag har svårt att tänka mig att Space Jam: A New Legacy skulle kunna klassas inom den kategorin. Sen finns det förstås en liten risk att den bara släpps på DVD och inte på Blu-Ray, men även det förefaller osannolikt. Men med tanke på att Warner Bros. bara släppt en sådan Oscarsnominerad storfilm som Judas and the Black Messiah (som släpptes häromveckan) på DVD och inte Blu-Ray, så får man i och för sig inte vara säker...
Tom och Jerry släpptes dock på både Bluray och DVD.

Daniel Hofverberg

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 30 juni 2021 kl. 01:28:28
Tom och Jerry släpptes dock på både Bluray och DVD.
Släpptes i imperfekt...? Tom & Jerry har väl ändå inte släppts än...? Dock finns det ju en Blu-Ray-utgåva som går att förhandsboka på Discshop (med okänd releasedatum), så man borde väl kunna lita på att den faktiskt kommer att släppas på både DVD och Blu-Ray...

Eller om du syftar på äldre filmer, så har ju Tom & Jerry - The Fast and the Furry släppts på Blu-Ray i Sverige, men det var ju ganska precis 10 år sedan och således inte direkt jämförbart...

Steffan Rudvall

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 30 juni 2021 kl. 04:03:09
Släpptes i imperfekt...? Tom & Jerry har väl ändå inte släppts än...? Dock finns det ju en Blu-Ray-utgåva som går att förhandsboka på Discshop (med okänd releasedatum), så man borde väl kunna lita på att den faktiskt kommer att släppas på både DVD och Blu-Ray...
Jag hade för mig att den redan släppts.

gstone

Vem spelar Speedy Gonzales ?

På engelska är det komikern Gabriel Iglesias.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 30 juni 2021 kl. 00:37:18.

Vissa framförallt mindre filmer släpps ju bara digitalt nuförtiden, och inte på fysiska medier, men jag har svårt att tänka mig att Space Jam: A New Legacy skulle kunna klassas inom den kategorin. Sen finns det förstås en liten risk att den bara släpps på DVD och inte på Blu-Ray, men även det förefaller osannolikt. Men med tanke på att Warner Bros. bara släppt en sådan Oscarsnominerad storfilm som Judas and the Black Messiah (som släpptes häromveckan) på DVD och inte Blu-Ray, så får man i och för sig inte vara säker...

Jag vill redan boka den !
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet 30 juni 2021 kl. 19:31:43
Jag vill redan boka den !

Du kan bevaka den på Discshop så tror jag att du får ett meddelande när filmen finns tillgänglig att förhandsboka.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 30 juni 2021 kl. 19:30:47
Vem spelar Speedy Gonzales ?

På engelska är det komikern Gabriel Iglesias.
Speedy Gonzales spelas av artisten och trumslagaren Pablo Cepeda.

Steffan

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 30 juni 2021 kl. 21:10:02
Speedy Gonzales spelas av artisten och trumslagaren Pablo Cepeda.
Det tycker jag är bra, för han är bra på att göra brytningar.

Daniel Hofverberg

Citat från: Steffan skrivet 30 juni 2021 kl. 21:17:50
Det tycker jag är bra, för han är bra på att göra brytningar.
Han behöver inte ens göra någon brytning, då han ju ursprungligen kommer från Chile - och där talar de spanska, precis som i Mexiko som Speedy Gonzales ska föreställa komma från. :)

Steffan

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 30 juni 2021 kl. 21:20:33
Han behöver inte ens göra någon brytning, då han ju ursprungligen kommer från Chile - och där talar de spanska, precis som i Mexiko som Speedy Gonzales ska föreställa komma från. :)
Han gör ändå brytningen eftersom han egentligen pratar flytande svenska.

Simon Axelsson

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 29 juni 2021 kl. 22:27:51
Creditlistan publiceras troligtvis vid nästa uppdatering av sajten. :)

Du nämnde i tråden för Croodarna 2 att du skulle publicera creditslistan för den nu inför premiären i helgen. Räknar du det som nästa uppdatering eller sker nästa uppdatering senare än så?
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Daniel Hofverberg

Citat från: Simon Axelsson skrivet 30 juni 2021 kl. 21:28:51
Du nämnde i tråden för Croodarna 2 att du skulle publicera creditslistan för den nu inför premiären i helgen. Räknar du det som nästa uppdatering eller sker nästa uppdatering senare än så?
Jag räknar det som nästa uppdatering, om inget oförutsett inträffar så att jag inte hinner med det. :)

Citat från: Steffan skrivet 30 juni 2021 kl. 21:27:18
Han gör ändå brytningen eftersom han egentligen pratar flytande svenska.
Verkligen? Jag har bara hört honom tala med en begränsad men dock ändå hörbar spansk brytning.

Däremot gissar jag att han kommer behöva använda en större spansk brytning än sin naturliga för den här rollen.

Adam Larsson

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 30 juni 2021 kl. 21:33:22
Jag räknar det som nästa uppdatering, om inget oförutsett inträffar så att jag inte hinner med det. :)
Verkligen? Jag har bara hört honom tala med en begränsad men dock ändå hörbar spansk brytning.

Däremot gissar jag att han kommer behöva använda en större spansk brytning än sin naturliga för den här rollen.
Det här är på svenska och jag hör ingen brytning...


https://youtu.be/SAvAfepb7Vw


clara liljeberg

övriga röster är ole ornered och lizette pålsson.även andreas nilsson,dick eriksson och gunnar ernblad.

Simon Axelsson

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 30 juni 2021 kl. 21:33:22
Verkligen? Jag har bara hört honom tala med en begränsad men dock ändå hörbar spansk brytning.

Han dubbar ju Mike i Sing och när jag såg den senast hörde då inte jag någon spansk brytning.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats