Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Disneyfantastens Dubbningskollage

Startat av Disneyfantasten, 9 juli 2020 kl. 23:51:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Simon Axelsson

Tänkte bara påpeka att Robin i Christian-kollaget inte är rätt Robin, det ska vara Robin från The Lego Batman Movie. Dessutom gör han ju inte bara rösten till Benny i Lego-Filmen 2 utan även i den första också och enligt creditslistan till The Lego Ninjago Movie ska han även ha dubbat Cole.
Hoppas inte det stör på något vis.

Robin:
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Disneyfantasten

Okej, så idag uppdaterade jag kollaget med Christian Hedlund;

Disneyfantasten

Ett nytt med Annika Herlitz, uppdaterad;

Disneyfantasten

Och så ett nytt med Daniel Sjöberg, uppdaterad;

Disneyfantasten

Okej, jag har nu tre karaktärer på Linn Ehrners kollage, om någon kommer på fler karaktärer så går det hur bra som helst att skriva så ordnar jag det på måndag!  :)


Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 14 augusti 2020 kl. 21:21:09
Okej, jag har nu tre karaktärer på Linn Ehrners kollage, om någon kommer på fler karaktärer så går det hur bra som helst att skriva så ordnar jag det på måndag!  :)
Hon spelar Maddy i Mitt livs värsta år igen

Bild på Maddy

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 14 augusti 2020 kl. 22:24:49
Hon spelar Maddy i Mitt livs värsta år igen

Bild på Maddy


Tackar!

Förresten; det citatet du har skrivet längst ner ("Nu delar vi på oss") från vilken film/serie kommer den? (jag vet att det används i flertal sådana men jag undrar om det är någon specifik sådan som du kom att tänka på)

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 14 augusti 2020 kl. 22:33:20
Förresten; det citatet du har skrivet längst ner ("Nu delar vi på oss") från vilken film/serie kommer den? (jag vet att det används i flertal sådana men jag undrar om det är någon specifik sådan som du kom att tänka på)
Min profilbild är ju Fred från Scooby Doo och Nu delar vi på oss är ju hans catchphrase

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 14 augusti 2020 kl. 22:36:24
Min profilbild är ju Fred från Scooby Doo och Nu delar vi på oss är ju hans  catchphrase

Okej, tack...

Vet du förresten hur hönan Hanna ser ut? (ur "Pettson och Findus Roligheter")

Jag har nämligen försökt att hitta en bild på denna karaktär till mitt Annika Herlitz kollage, men har dessvärre inte lyckats hitta någon...

Kan någon komma på fler roller som Daniel Sjöberg har gjort?

Det är nämligen så att jag känner att jag kanske kan behöva uppdatera mina nuvarande kollage ännu mer innan jag publicerar nya...

Vad gäller Christian Hedlund så upptäckte jag nyss att han även spelar Ace i World of Winx, så jag tror jag lägger till honom på måndag...

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 14 augusti 2020 kl. 22:58:58
Okej, tack...

Vet du förresten hur hönan Hanna ser ut? (ur "Pettson och Findus Roligheter")

Jag har nämligen försökt att hitta en bild på denna karaktär till mitt Annika Herlitz kollage, men har dessvärre inte lyckats hitta någon...

Kan någon komma på fler roller som Daniel Sjöberg har gjort?

Det är nämligen så att jag känner att jag kanske kan behöva uppdatera mina nuvarande kollage ännu mer innan jag publicerar nya...

Vad gäller Christian Hedlund så upptäckte jag nyss att han även spelar Ace i World of Winx, så jag tror jag lägger till honom på måndag...
Tyvärr kan jag inte komma på några roller och jag vet inte hur hönan Hanna ser ut men jag har för mig att alla hönor i den filmen ser likadana ut

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 14 augusti 2020 kl. 22:24:49
Hon spelar Maddy i Mitt livs värsta år igen

Bild på Maddy


Hur lyckades du ta en screenshot från YouTube? (jag har aldrig lyckats med det nämligen)

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 14 augusti 2020 kl. 23:07:12
Hur lyckades du ta en screenshot från YouTube? (jag har aldrig lyckats med det nämligen)
Man pausar i rätt ögonblick och sedan tar man en screenshot.

Här är förresten en bild på hönan som jag tror kan vara Hanna

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 14 augusti 2020 kl. 23:12:07
Man pausar i rätt ögonblick och sedan tar man en screenshot.

Här är förresten en bild på hönan som jag tror kan vara Hanna


Tack för den!

Jo, jag har pausat men jag vet inte hur man tar en screenshot...

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 14 augusti 2020 kl. 23:14:58
Tack för den!

Jo, jag har pausat men jag vet inte hur man tar en screenshot...
Tryck på Control & Print Screen,öppna Paint och klistra in screenshoten