Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Pokémon (anime)

Startat av Anders, 18 maj 2013 kl. 23:13:34

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Samlaren

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 18 maj 2022 kl. 11:45:31
Den första finns på Pokémon TV.

finns hela säsong 1 där alltså 81 avsnitten?

Steffan Rudvall

Citat från: Samlaren skrivet 26 maj 2022 kl. 11:29:37
finns hela säsong 1 där alltså 81 avsnitten?
Ja, men det är uppdelat.

Samlaren

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 26 maj 2022 kl. 11:30:35
Ja, men det är uppdelat.

Konstigt att de delar upp. En önskning som jag har men det kommer aldrig ske är att de avsnitten som inte finns dubbade skulle dubbas (av de avsnitten rom inte vart banlysta)

E

Nu finns säsong två på Pokémon TV

E

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 24 maj 2022 kl. 00:33:00
Jag märkte nu att Pokémon TV faktiskt lagt ut något som de kallar "Säsong 2 Samling 5" helt enkelt slutet av Indigoligan och början av Apelsinernaöarna.
Jag märkte inte det förrän idag

Steffan Rudvall

Citat från: E skrivet 25 maj 2022 kl. 16:44:32
Känns lite konstigt att dom inte lagt till Hoenn-säsongerna på hemsidan. Har för mig att dom brukar finnas tillgängliga runt våren-sommaren
Första säsongen från Hoenn finns nu.

https://watch.pokemon.com/sv-se/#/season?id=pokemon-advanced


gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

E

Säsong 24 finns nu på Netflix och jag har precis kollat på ett gäng avsnitt

Några av karaktärerna från tidigare säsonger medverkar och dom flesta hade samma röster:

Gary: Hasse Jonsson
Dawn: Elina Raeder
Iris: Elina Raeder
Cynthia: Jennie Jahns
Volkner: Mikael Regenholz

Vize

Någon som vet vem som sjunger i den senaste intro-låten ("Vår resa väntar nu på oss")?

Steffan Rudvall

Citat från: Vize skrivet  1 augusti 2022 kl. 19:45:41Någon som vet vem som sjunger i den senaste intro-låten ("Vår resa väntar nu på oss")?
Låter lite som Anna Isbäck.

Vize

Citat från: E skrivet 10 juli 2022 kl. 19:27:31Säsong 24 finns nu på Netflix och jag har precis kollat på ett gäng avsnitt

Några av karaktärerna från tidigare säsonger medverkar och dom flesta hade samma röster:

Gary: Hasse Jonsson
Dawn: Elina Raeder
Iris: Elina Raeder
Cynthia: Jennie Jahns
Volkner: Mikael Regenholz
Däremot har professor Oak bytt skådis, eller har iaf inte längre Hasses röst.

Steffan Rudvall

Citat från: Vize skrivet  2 augusti 2022 kl. 17:57:14Däremot har professor Oak bytt skådis, eller har iaf inte längre Hasses röst.
Det har han men det är ju inte direkt några nyheter Bengt Järnblad har ju spelat honom i flera år nu.

Vize

Låter inte som Dicks röst när Ash fördes bakåt i tiden och blev ung och liten (avsnitt 15 av del 3 i Pokemon Mästarresan: Serien på Netflix, sista avsnittet av säsongen).

Steffan Rudvall

Citat från: Vize skrivet  5 augusti 2022 kl. 19:50:03Låter inte som Dicks röst när Ash fördes bakåt i tiden och blev ung och liten (avsnitt 15 av del 3 i Pokemon Mästarresan: Serien på Netflix).
Kan du fixa ljudprov?