Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Spider-Man: Across the Spider-Verse

Startat av Zebastian, 13 maj 2022 kl. 03:07:13

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 30 maj 2023 kl. 22:23:53Har du sett Spider-Man: Into the Spider-Verse?

För annars lär du inte förstå så mycket.
Ja, fast tyvärr bara på bio så inte sedan dess. Egentligen borde man nog ta och se om den filmen, för det var ju inte direkt igår...

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 30 maj 2023 kl. 08:40:03Förvånansvärt med en så pass lång svenskdubbad film, men jag får hoppas att den faktiskt behöver vara så lång så att de inte bara lagt på med en massa onödigt för att dra ut på längden - under senare år har ju det sistnämnda tyvärr inte varit så ovanligt...

Jag har kontaktat SF Studios och frågat efter creditlista, men jag är ärligt talat inte säker om det är SF Studios eller Sony Pictures som beställt dubben och som har uppgifterna - men jag har inga kontaktuppgifter till Sony Pictures, så jag hoppas att SF Studios har allt man behöver veta...

Jag har inte bestämt mig än om jag ska se filmen på bio eller om jag väntar tills den släpps på DVD/Blu-Ray - det har ju varit ganska många intressanta biofilmer på senare tid, och min plånbok är tyvärr inte obegränsat djup...

Men om jag ser den, så blir det givetvis i svenskdubbad form. Den här verkar i alla fall ska visas även aftontid i Skellefteå i dubbad form, till skillnad från Den lilla sjöjungfrun, så att Spider-Man: Across the Spider-Verse bara kommer visas vid 20:30-tiden i textad originalversion (och alla föreställningar före det i dubbad form).
Jag ska se filmen i London.

Så jag kaninte hjälpa till alls den här gången.
No good deed goes unpunished
No act of charity goes unresented
That's my new creed
My road of good intentions
Led where such roads always lead
No good deed
Goes unpunished!

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 30 maj 2023 kl. 22:43:35Jag ska se filmen i London.

Så jag kaninte hjälpa till alls den här gången.
Förhoppningsvis ska det inte behövas att fotografera av bioduken, då jag hoppas och tror att det går att få tag i creditlista via distributören redan innan premiären.

Men den som lever får se...

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 30 maj 2023 kl. 22:56:20Förhoppningsvis ska det inte behövas att fotografera av bioduken, då jag hoppas och tror att det går att få tag i creditlista via distributören redan innan premiären.

Men den som lever får se...
När eaxkt är premiären ?

På fredag ?
That's my new creed
No good deed
Goes unpunished!

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet 30 maj 2023 kl. 22:57:45När eaxkt är premiären ?

På fredag ?
Officiellt är premiären på fredag, men här i Sverige är smygpremiär redan imorgon.

Ska se den i IMAX på torsdag. 
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet 30 maj 2023 kl. 23:02:45Officiellt är premiären på fredag, men här i Sverige är smygpremiär redan imorgon.

Ska se den i IMAX på torsdag.
Ska se den på samma bio i London som jag såg Dumbo(2019) på.

That's my new creed
No good deed
Goes unpunished!

gstone

That's my new creed
No good deed
Goes unpunished!

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet 30 maj 2023 kl. 23:07:42Textade eller ?

Nu på torsdag ?
Ja, i IMAX visas den enbart i textad originalversion.

Nu på torsdag, ja.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet 31 maj 2023 kl. 00:02:24Ja, i IMAX visas den enbart i textad originalversion.
Det var det jag trodde också.

ingen IMAX för dubb fans ;D
That's my new creed
No good deed
Goes unpunished!

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 31 maj 2023 kl. 00:10:37Det var det jag trodde också.

ingen IMAX för dubb fans ;D
I 4DX visar man på de få ställen där det finns i Sverige både den dubbade och textade versionen.

Dubintrested

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 31 maj 2023 kl. 01:20:07I 4DX visar man på de få ställen där det finns i Sverige både den dubbade och textade versionen.
Vad är det?

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 31 maj 2023 kl. 01:20:07I 4DX visar man på de få ställen där det finns i Sverige både den dubbade och textade versionen.
Jag fick det i födelsedagspresent av min syster  ;D
That's my new creed
No good deed
Goes unpunished!

Dubintrested

gstone