Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Toy Story 4

Startat av TonyTonka, 30 mars 2018 kl. 21:03:58

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Jabberjaw

Rekommenderar verkligen att man ser Toy Story 4 på engelska den var fantastiskt bra hela filmen och nog min nya favorit  :) kändes inte alls lika bra på svenska av det lilla inslaget man såg nu i år på Kalle Anka och hans vänner önskar God Jul.


Elios

Undrar inte om den scenen från Toy Story 4 borde ha kommit förra året istället!?  ???

Simon Axelsson

Citat från: Elios skrivet 26 december 2019 kl. 18:00:28
Undrar inte om den scenen från Toy Story 4 borde ha kommit förra året istället!?  ???

Toy Story 4 släpptes ju i Augusti, så nej.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Elios

Citat från: Simon Axelsson skrivet 26 december 2019 kl. 18:30:13
Toy Story 4 släpptes ju i Augusti, så nej.

Hade dem inte hunnit göra klart filmen då!?

Simon Axelsson

Citat från: Elios skrivet 26 december 2019 kl. 22:16:39
Hade dem inte hunnit göra klart filmen då!?

Det var nog inte färdigdubbad då ivarjefall, med tanke på att Framåt inte verkar färdigdubbad och att den släpps i Mars så lär ju inte Toy Story 4 varit färdigdubbad i December förra året med tanke på att den släpptes i Augusti tidigare i år
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Elios

Intressant med med Keanu Reeves roll i filmen. Antar att det var första gången han lånade ut sin röst i en animerad film. Kul att Fredrik Hiller fick äran att dubba honom som hans svenska röst.  ;D

Elios

Nu när den här kommit till Blu-ray och så kommer det en uppdaterad recension på den då?^^

Daniel Hofverberg

Citat från: Elios skrivet  7 januari 2020 kl. 20:33:12
Nu när den här kommit till Blu-ray och så kommer det en uppdaterad recension på den då?^^
Tyvärr har Disney slutat att skicka ut recensionsexemplar sedan någon månad tillbaka - eller rättare sagt, de har valt att begränsa sig till att enbart skicka ut DVD/Blu-Ray-filmer till ett fåtal utvalda journalister/medier; och Dubbningshemsidan är tyvärr inte en av de utvalda... :(

Således måste jag alltså kosta på själv i de fall jag ska kunna recensera Disneys filmer, och i dagsläget är inte Toy Story 4 högprioriterad för mig att köpa. Förr eller senare kommer jag säkerligen att köpa filmen, mest troligt när den sjunker i pris till bra nivåer, och då kan jag kanske lägga ner tid på att uppdatera recensionen. Men just nu har jag varken råd eller lust att köpa filmen, och dessutom känns det inte så jätteroligt att själv behöva kosta på filmer för att recensera... :(

Disneyfantasten

Om du Kaninen och Ankan framträder i fler sammanhang, vem ska då spela Kaninen när Adam Alsing inte längre finns ibland oss...?

Några förslag?

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  7 juni 2020 kl. 20:57:35
Om du Kaninen och Ankan framträder i fler sammanhang, vem ska då spela Kaninen när Adam Alsing inte längre finns ibland oss...?

Några förslag?

Ola Salo
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  7 juni 2020 kl. 20:57:35
Om du Kaninen och Ankan framträder i fler sammanhang, vem ska då spela Kaninen när Adam Alsing inte längre finns ibland oss...?

Några förslag?

Helt klart  Eric Saade
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet  7 juni 2020 kl. 21:05:51
Ola Salo

Honom har jag aldrig hört talas om förut, gissar att han är en kändis?

Citat från: gstone skrivet  7 juni 2020 kl. 21:07:10
Helt klart  Eric Saade

Jag har aldrig tänkt tanken att Eric Saade skulle kunna dubba, men varför inte, Ulrik Munther var ju jättebra i Sing av de små klipp jag sett hittills, ser framemot när det är dags för mig att köpa den filmen...

I vilket fall som helst, båda sina förslag kan säkert fungera!  :)

Gustav Jonsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet 11 juni 2020 kl. 18:26:30
Honom har jag aldrig hört talas om förut, gissar att han är en kändis?
Han är rocksångare
Citat från: Disneyfantasten skrivet 11 juni 2020 kl. 18:26:30Jag har aldrig tänkt tanken att Eric Saade skulle kunna dubba, men varför inte, Ulrik Munther var ju jättebra i Sing av de små klipp jag sett hittills, ser framemot när det är dags för mig att köpa den filmen...

I vilket fall som helst, båda sina förslag kan säkert fungera!  :)
Eric Saade har faktiskt dubbat för ut

Disneyfantasten

Citat från: Gustav Jonsson skrivet 11 juni 2020 kl. 18:29:10
Han är rocksångareEric Saade har faktiskt dubbat för ut

Det var mer än jag visste, vilken film gäller detta?

Den allra mest överraskande kändisröst jag stött på är Magnus Uggla i Epic Skogens Hemliga Rike...

Adam Larsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet 11 juni 2020 kl. 18:31:04
Det var mer än jag visste, vilken film gäller detta?

Den allra mest överraskande kändisröst jag stött på är Magnus Uggla i Epic Skogens Hemliga Rike...
Shane Gray i Camp Rock