Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Räddningspatrullen och Luftens Hjältar

Startat av Igthorn, 19 augusti 2006 kl. 12:19:42

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Igthorn

Tänkte mest höra mig för om det finns någon som spelade in de första följetångsepisoderna som gick i Räddningspatrullen och Luftenshjältar, dvs von Kosings Rubin och Blixtattacken. Lyckades bara spela in de två första av vardera så skulle vara roligt att se de sista tre delarna.
Om någon känner sig träffad skriv gärna en rad om ni möjligtvis vill dela med er av dessa.

Elios

Vet att jag har några inspelat genom åren av Luftens Hjältar. Var dock längesen jag såg dem. Har dem eller Bumbibjörnarna någonsin getts ut på Dvd eller Vhs med svenskt tal!?^^  ::)

Anders M Olsson

Citat från: Elios skrivet 20 augusti 2019 kl. 10:58:08
Vet att jag har några inspelat genom åren av Luftens Hjältar. Var dock längesen jag såg dem. Har dem eller Bumbibjörnarna någonsin getts ut på Dvd eller Vhs med svenskt tal!?^^  ::)

Ja. 50 av 65 avsnitt av Luftens hjältar har getts ut med svenskt tal på DVD och det finns även en del på VHS.

En del avsnitt (vet ej exakt hur många) av Bumbibjörnarna har getts ut med svenskt tal på VHS, men inga på DVD.

Henrik Karlsson

  Och 20 avsnitt av räddningspatrullen har getts ut på 3 dvd volymer

Elios

Citat från: Henrik Karlsson skrivet 20 augusti 2019 kl. 11:38:18
  Och 20 avsnitt av räddningspatrullen har getts ut på 3 dvd volymer

Alla med svenskt tal förmodar jag.  ;)

TecknatÄlskare

Finns fortfarande ibland i mataffär som t.ex HemKöp har jag sett Räddningspatrullen DVD i.