Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Ryû to sobakasu no hime

Startat av gstone, 9 januari 2022 kl. 15:00:36

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Var kan jag se Ryû to sobakasu no hime ?

IMDB säger att den har premiär den 14:e Januari i Sverige .

Men jag vet inte var jag kan se den.

Går den på bio eller finns den att streama ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Var kan du se att den ska ha premiär i Sverige den 14 januari? När jag kollar på IMDb står visserligen en svensk titel angiven, men inget datum.

Det jag kan hitta är att Belle tydligen distribueras av TriArt, och på deras webbsida står det att den ska ha biopremiär under våren 2022; men inte mer specifikt än så...
https://triart.se/bio/belle

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  9 januari 2022 kl. 17:56:56
Var kan du se att den ska ha premiär i Sverige den 14 januari? När jag kollar på IMDb står visserligen en svensk titel angiven, men inget datum.

Det jag kan hitta är att Belle tydligen distribueras av TriArt, och på deras webbsida står det att den ska ha biopremiär under våren 2022; men inte mer specifikt än så...
https://triart.se/bio/belle

Det har tagit bort nu när jag kolar ingen.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  9 januari 2022 kl. 18:08:55
Det har tagit bort nu när jag kolar ingen.
Jag ser nu att det verkar som att det tidigare har stått utsatt 14 januari på TriArts webbsida, som nu har ändrats till "Kommande våren 2022". Så det har alltså varit tänkt att filmen skulle ha haft biopremiär på fredag, men distributören har tydligen valt att skjuta upp premiären på obestämd tid - förmodligen på grund av den kraftigt ökade smittspridningen, så att de tänker att många inte kommer våga gå på bio just nu.

Så jag gissar att de kommer att skjuta upp premiären tills dess att relativt många har hunnit få sin tredje vaccindos och därmed är (relativt) skyddad även från Omikron-varianten, eller att smittspridningen av annan anledning sjunker till acceptabla nivåer, så att de flesta därmed vågar gå på bio.


Jag gissar att det sannolikt kommer bli fler biofilmer som kommer att skjutas upp framöver, nu när det återigen är osäkra tider... :(