Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Frost 2

Startat av Disneyfantasten, 21 januari 2019 kl. 20:37:57

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Jag hittade ingen tråd om denna kommande film...

Den har amerikansk biopremiär 22 november 2019 och amerikansk biopremiär 25 december 2019...

I originalversionen kommer Kirsten Bell och Josh Gad att återvända i sina roller...

I den svenska dubbningen hoppas jag att vi återigen får höra Mimmi Sandén, Annika Herlitz, Nassim Al Fakir och Sebastian Karlsson...

Det ryktas om att Disney tänker göra Elsa homosexuell i denna film, vi får se om det blir av...

Hittills verkar ingen teaser till filmen ha tillkommit än...

moviefan

Citat från: Disneyfantasten skrivet 21 januari 2019 kl. 20:37:57
Jag hittade ingen tråd om denna kommande film...

Den har amerikansk biopremiär 22 november 2019 och amerikansk biopremiär 25 december 2019...

I originalversionen kommer Kirsten Bell och Josh Gad att återvända i sina roller...

I den svenska dubbningen hoppas jag att vi återigen får höra Mimmi Sandén, Annika Herlitz, Nassim Al Fakir och Sebastian Karlsson...

Det ryktas om att Disney tänker göra Elsa homosexuell i denna film, vi får se om det blir av...

Hittills verkar ingen teaser till filmen ha tillkommit än...

Det ska bli intressant att se hur den blir. Hoppas man får veta mer om Elsas krafter, och om hur hon fick dem. Varför hon har krafter men inte Anna. 

Elios

Någon som vet om vem eller om det kommer vara någon skurk här?

Disneyfantasten

Citat från: Elios skrivet 12 februari 2019 kl. 21:08:00
Någon som vet om vem eller om det kommer vara någon skurk här?

Det är för tidigt för att avgöra, vi får vänta och se tills filmen har premiär...

moviefan


E


Disneyfantasten

Citat från: moviefan skrivet 13 februari 2019 kl. 16:23:16

https://www.youtube.com/watch?v=xX0Tp_5E168

Här är trailern, ser mycket bra ut i mitt tycke.  :D

Det ser lovande ut...

Tänk att Elsa är en riktig våghals som t.o.m. trotsar havet med sina iskrafter...

Kristoffer och Sven verkar kunna driva en hel hjord med renar... (snacka om renvallare)

Både Anna och Elsa ser mycket tuffare ut i denna trailer och för första gången kan man se Anna dra ett svärd... (innan använde hon sina knogar som vapen, som när hon knuffade ner Hans)

Olof verkade inte synas i teasern, men han är ju en populär och omtyckt karaktär, så man kan hoppas att även han är med i denna film...

E

Citat från: Disneyfantasten skrivet 13 februari 2019 kl. 16:57:47
Olof verkade inte synas i teasern, men han är ju en populär och omtyckt karaktär, så man kan hoppas att även han är med i denna film...
Man ser honom i slutet av trailern ;)

Disneyfantasten

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 13 februari 2019 kl. 17:19:30
Man ser honom i slutet av trailern ;)

Tack! Jag dubbelkollade och såg att han gjorde framträdanden han med... (då är iallafall alla de fem stora karaktärerna med i filmen igen, hoppas att även nya karaktärer tillkommer)

TrondM

Citat från: Disneyfantasten skrivet 13 februari 2019 kl. 16:57:47Olof verkade inte synas i teasern, men han är ju en populär och omtyckt karaktär, så man kan hoppas att även han är med i denna film...



Elios

Är det bilder från ettan du har klistrat in?

Elios

All right. Nu ser jag att det är tvåan du menade.  ;D

E

Jag hoppas att Östen är med i 2:an och även Marshmallow ;D

Disneyfantasten

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 18 februari 2019 kl. 22:05:59
Jag hoppas att Östen är med i 2:an och även Marshmallow ;D

Hoppas då att Lennart Jähkel är Östen igen...

E

Citat från: Disneyfantasten skrivet 18 februari 2019 kl. 22:08:38
Hoppas då att Lennart Jähkel är Östen igen...
Jag med. Och att Urban Wrethagen är Marshmallow precis som i 1:an (om han kommer ha några repliker alltså)