Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Mia och Jag (Mia and me)

Startat av Samlaren, 17 januari 2018 kl. 01:54:18

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Samlaren

Den här serien har jag verkligen fastnat för och har snart sätt alla avsnitt på s1 och s2 men nu läste jag att det har gjorts en säsong 3 också, men att de ändrat många skådespelare, men tror ni att den säsongen kommer dubbas?

Daniel Hofverberg

Säsong 3 av Mia and Me har redan dubbats till svenska, och har sänts minst ett par omgångar på Nickelodeon; nu senast i höstas. Tyvärr sänder ju dock inte Nickelodeon serien för närvarande, och på både Netflix och C More Play finns av någon märklig anledning endast säsong 1 och 2.

Tyvärr saknar jag för närvarande dubbcredits för säsong 3, då jag fick creditlistan från KM Studio innan de hade gjort den tredje säsongen. Jag ska kontakta KM och försöka få en uppdaterad lista för säsong 3 också - det borde väl rimligtvis vara samma dubbningsstudio som gjort även den tredje säsongen.

Jag håller med dig att det är en riktigt bra serie. :)

Samlaren

tror du det kommer komma en s4 av den serien?

Daniel Hofverberg

Såvitt jag vet har produktionsbolagen inte gått ut med något angående en eventuell fjärde säsong, men då den officiella hemsidan för Mia and Me fortfarande är live och uppdateras är i alla fall inte hoppet ute...

Säsong 3 sändes ju dock i hemländerna (Tyskland, Italien och Kanada) så pass nyligt som våren 2017, och alla säsongerna hittills har sänts med ett par års mellanrum, så därför är det nog för tidigt att uttala sig i dagsläget. Om det blir en till säsong lär den, om de följer samma mönster, inte börja sändas förrän 2019.

Alexander

#4
I säsong 3 har Mia tyvärr bytt röst  :(

Låter som Emma Lewin nu.