Ja, verkligen - men det är tyvärr för sent... 
Däremot kanske man skulle ta och prioritera att försöka få till intervjuer med andra som börjar vara till åren komna, för att försöka hinna med intervjuer med intressanta dubbare som är i pensionsåldern innan det är för sent. 
Jag hade ju tänkt att intervjua Gunnar Ernblad, vilket tyvärr sprack; men det finns ju fortfarande flertalet kvar som inte direkt är purunga och som kan vara intressant att försöka få till intervjuer med. Men om sen alla är intresserade och ens har teknisk möjlighet (d.v.s. dator med någon form av webbkamera och ett hyfsat stabilt Internet) är förstås en helt annan femma...
Sen är det även försent att intervjua bl.a. Mona Seilitz, John Harryson, Hans Lindgren, Giy De La Berg, Kenneth Milldoff, Stig Grybe, Johannes Brost, Charlie Elvegård, Jan Nygren, Olof Thunberg, Svante Thuresson, m.fl.

(jag hade mer än väldigt gärna intervjuat samtliga dessa och Gunnar Ernblad plus många fler men i takt med att alltfler personer går ur tiden och att det säkerligen lär bli alltfler så är det säkerligen inte särskilt lönsamt kanske, så frågan är om jag någonsin kommer kunna intervjua en enda dubbare, skådespelare, sångartist, regissör, tekniker, dramatör, programledare, eller annat...)
Är det förresten någon som vet varför jag fortfarande inte fått svar från Stefan Berglund och Fred Sjöberg ännu?