Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Disney+ (Disneys streamingtjänst)

Startat av gstone, 29 augusti 2018 kl. 22:30:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Simon Axelsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet 13 december 2020 kl. 19:07:50
Kom förresten på en sak; jag är lite förvånad att Disney inte annonserat något om någon TV-serie med Frost med tanke på dess popularitet, men man vet ju aldrig...

Frost fick en uppföljare och en massa kortfilmer, räcker inte det? Jag tror att de kanske insåg att det var dags att visa andra filmer lite kärlek.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Disneyfantasten

Citat från: Simon Axelsson skrivet 13 december 2020 kl. 19:31:30
Frost fick en uppföljare och en massa kortfilmer, räcker inte det? Jag tror att de kanske insåg att det var dags att visa andra filmer lite kärlek.

Massa kortfilmer var väl att överdriva?

Det har ju ändå "bara" gjorts två kortfilmer plus en featurett!

Jag har ingenting emot om det produceras en tredje film eller en TV-serie, men jag håller med om att andra filmer också förtjänar kärlek!  :) (som sagt kommer det TV-serier med Tiana, Zootropolis och Vaiana, dessa ser jag framemot!)

Jag kan dock tycka att Bilar är riktigt överskattade, där det gjorts tre långfilmer (idéer om en fjärde film är på tal), två spinoff-filmer, ett överflöd av kortfilmer och så ska det komma en TV-serie på Disney+...

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 13 december 2020 kl. 19:38:45
Massa kortfilmer var väl att överdriva?

Det har ju ändå "bara" gjorts två kortfilmer plus en featurett!

Jag har ingenting emot om det produceras en tredje film eller en TV-serie, men jag håller med om att andra filmer också förtjänar kärlek!  :) (som sagt kommer det TV-serier med Tiana, Zootropolis och Vaiana, dessa ser jag framemot!)

Jag kan dock tycka att Bilar är riktigt överskattade, där det gjorts tre långfilmer (idéer om en fjärde film är på tal), två spinoff-filmer, ett överflöd av kortfilmer och så ska det komma en TV-serie på Disney+...
Glöm inte den Lego Frost serien.

Disneyfantasten

#1743
Citat från: Steffan Rudvall skrivet 13 december 2020 kl. 21:04:01
Glöm inte den Lego Frost serien.

Du har rätt, dock har den serien inte så många avsnitt...

Steffan Rudvall


Disneyfantasten


Adam Larsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet 13 december 2020 kl. 21:49:42
Fördömda autokorrektering!
Dungar låter dock som är en person som skulle kunna existera i Frost universumet.

simon.bjornen

Någon som har något nytt angående ducktales, luftens hjältar och Darkwing duck?  ;)

Disneyfantasten

#1748
Citat från: simon.bjornen skrivet 14 december 2020 kl. 21:04:14
Någon som har något nytt angående ducktales, luftens hjältar och Darkwing duck?  ;)

DuckTales har (tyvärr) dubbats om vid avsnitt 1-66!  :(

Dock har det inte kommit något nytt angående Luftens Hjältar eller Darkwing Duck...

Luftens Hjältar är dock färdigställd vid alla sina avsnitt hos den svenska dubbningen, så där är det nog ingen överhängande risk tror jag plus att alla avsnitt är beställda av Disney själva... (till skillnad från avsnitt 1-66 av DuckTales)

Darkwing Duck skulle verkligen behöva en tilläggsdubbning då bara de två första säsongerna är dubbade, dock är alla avsnitt även här beställda av Disney själva...

Anledningen till omdubbningen av DuckTales är tämligen oklar, det kan bero på rättighetsproblem eller att man inte hittat de rätta ljudbanden för MediaDubbs dubbning, jag tror att Disney kaninen köpte loss rättigheterna för TV-visningar, men jag vet inte med säkerhet...

Samlaren

#1749
Jag hoppas på en eller 2 frost live action filmer.

Sedan de här serierna

Hos Musse
Lloyd från Rymden
Ersättarna
En fisk som heter Wanda
En Jycke i Klassen
Bonkers
Doug
Nalle har ett stort blått hus
Luftens hjältar
Buzz Lighyer Rymdjägare
Brandy och Herr Morris
De 101 Dalmatinerna

Disneyfantasten

Citat från: Samlaren skrivet 15 december 2020 kl. 15:21:48
Jag hoppas på en eller 2 frost live action filmer.

100% nej tack! Där är live-action filmer av de tecknade så det räcker! (inklusive de som är planerade) dessutom så är Frost alldeles för ny för det!

gstone

Citat från: Samlaren skrivet 15 december 2020 kl. 15:21:48
Jag hoppas på en eller 2 frost live action filmer.

Sedan de här serierna

Hos Musse
Lloyd från Rymden
Ersättarna
En fisk som heter Wanda
En Jycke i Klassen
Bonkers
Doug
Nalle har ett stort blått hus
Luftens hjältar
Buzz Lighyer Rymdjägare
Brandy och Herr Morris
De 101 Dalmatinerna

Jag hoppas också att En Jycke i Klassen,Hos Musse , Luftens hjältar, Buzz Lighyer Rymdjägare och De 101 Dalmatinerna kommer ! :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

Citat från: Samlaren skrivet 15 december 2020 kl. 15:21:48
Jag hoppas på en eller 2 frost live action filmer.
NEJ!ALDRIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gstone

Citat från: Samlaren skrivet 15 december 2020 kl. 15:21:48
Jag hoppas på en eller 2 frost live action filmer.



Nu går det väl lite för långt ! :(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Samlaren

Om de inte förstör Frost i Liveaction så skulle det ju funka. Men då ska inte Anna och Elsa spelas av äldre personer än vad karaktärerna är. Det ska inte bli som den dåliga Broadway Frost Musikalen.