Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Astrid Lindgren filmerna

Startat av moviefan, 4 november 2017 kl. 17:37:00

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Okej, nu lugnar vi ner oss allihopa och återgår till själva ämnet för tråden; d.v.s. Astrid Lindgren och filmer/serier baserade på hennes böcker. :)

Gstone: Vill du diskutera svenska produktioner i allmänhet, så starta en ny tråd för det - men då får du vara beredd att motivera dina åsikter.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 16 februari 2020 kl. 13:01:51
Okej, nu lugnar vi ner oss allihopa och återgår till själva ämnet för tråden; d.v.s. Astrid Lindgren och filmer/serier baserade på hennes böcker. :)

Gstone: Vill du diskutera svenska produktioner i allmänhet, så starta en ny tråd för det - men då får du vara beredd att motivera dina åsikter.

Okej jag fattar ;)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

Tänkte snart se alla Astrid Lindgren filmerna. Så tänkte här på forumet kanske dela med mig lite utav vad jag sett och tycker. Direkt efter jag gjort liknande med Disney som jag kollar på nu.^^