Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

clara liljeberg

Startat av gstone, 18 juli 2021 kl. 20:56:20

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA


Elios

Citat från: MOA skrivet 21 juli 2021 kl. 21:31:36
Eller vem han menar

Jag förstod inte vad han snackade om!?  ???

Steffan Rudvall

Citat från: Elios skrivet 22 juli 2021 kl. 00:05:29
Jag förstod inte vad han snackade om!?  ???
Om jag förstår rätt så menar han Gstone.

Lilla My

Citat från: Jabberjaw skrivet 21 juli 2021 kl. 05:33:29
Tycker ni är lite väl hårda mot Clara. Är väl snäppet mer rättfärdigat med en egen tråd om en viss *host* användare med sina  :( >:( :( :( >:( >:( >:( >:( >:( >:( och STORA BOKSTAVSKOMBInaTIonER  >:( :( och trådar om outforskad pojk sexualitet än Claras önsketänkande att det kanske finns djurmänniskor och annat skoj i världen.  :)

Precis min åsikt  ::)

Elios

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 22 juli 2021 kl. 00:07:10
Om jag förstår rätt så menar han Gstone.

Jag håller med om att han också har hållit på. Men har inte han bättrat sig?^^

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 22 juli 2021 kl. 00:07:10
Om jag förstår rätt så menar han Gstone.

Nu blir jag ledsem :'(

Alla ogillar mig :'( :'( :'(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Oskar

Ni förstör forum rykten och detta forum ska inte vara mobbning och personangrepp och hot och det kan skapar dåligt rykte. rykte sprider sig. Daniel har skapat bra forum ni förstör.

Steffan Rudvall


Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 22 juli 2021 kl. 15:54:01
Nu blir jag ledsem :'(

Alla ogillar mig :'( :'( :'(

Ta det lungt, nu ska vi inte förhasta oss, jag tycker att du är helt okej och väldigt intressant, du verkar kunna ett och annat angående såväl dubbningar som Disney...

Däremot tycker jag att du kan bli bättre på att kommentera sakligt och konstruktivt mot allt och alla, för då tycker jag att du framstår och agerar som en stark person!  :) (

Alla kanske inte tycker som du, men det är inget att hetsa upp sig för, jag vet hur det känns för jag kan också bli irriterad över sånt ibland men jag anstränger mig för att tänka efter innan jag skriver något, för det sista jag vill är att såra andra och jag vill helst undvika konflikter så länge det är möjligt, varje åsikt är individuell och alla har rätt till sina (även om vissa är konstiga ibland), men man gör alltid klokast i att tänka sig för ett antal gånger så att man inte råkar kasta ur sig personangrepp och liknande grejer...

Och så ett litet råd, jag minns att det är ett gäng dubbare du inte gillar för att du tror att de inte är "kända" och givetvis kan inte alla tycka om alla personer, men det där med att de inte är kända räcker liksom inte, det du gör klokast i är att undvika personangrepp på dessa, annars kan det bli alltför lätt att personerna som omnämns tar illa vid sig ifall de skulle besöka forumet...

Och så tycker jag du kan bli bättre på att undvika svordomar och arga huvuden i onödan titt som tätt, om du anstränger dig med att INTE använda sådana så tycker jag att du framstår och agerar som en stark person!

Lova mig allt detta så tycker jag att du framstår och agerar stark!  ;)

Disneyfantasten


Elios


Elios

Citat från: Disneyfantasten skrivet 22 juli 2021 kl. 18:41:15
Ta det lungt, nu ska vi inte förhasta oss, jag tycker att du är helt okej och väldigt intressant, du verkar kunna ett och annat angående såväl dubbningar som Disney...

Däremot tycker jag att du kan bli bättre på att kommentera sakligt och konstruktivt mot allt och alla, för då tycker jag att du framstår och agerar som en stark person!  :) (

Alla kanske inte tycker som du, men det är inget att hetsa upp sig för, jag vet hur det känns för jag kan också bli irriterad över sånt ibland men jag anstränger mig för att tänka efter innan jag skriver något, för det sista jag vill är att såra andra och jag vill helst undvika konflikter så länge det är möjligt, varje åsikt är individuell och alla har rätt till sina (även om vissa är konstiga ibland), men man gör alltid klokast i att tänka sig för ett antal gånger så att man inte råkar kasta ur sig personangrepp och liknande grejer...

Och så ett litet råd, jag minns att det är ett gäng dubbare du inte gillar för att du tror att de inte är "kända" och givetvis kan inte alla tycka om alla personer, men det där med att de inte är kända räcker liksom inte, det du gör klokast i är att undvika personangrepp på dessa, annars kan det bli alltför lätt att personerna som omnämns tar illa vid sig ifall de skulle besöka forumet...

Och så tycker jag du kan bli bättre på att undvika svordomar och arga huvuden i onödan titt som tätt, om du anstränger dig med att INTE använda sådana så tycker jag att du framstår och agerar som en stark person!

Lova mig allt detta så tycker jag att du framstår och agerar stark!  ;)

Tycker som sagt att Gstone har förändrats lite och tagit åt sig av kritiken han fått.
Men Clara är fanimej värre. Om hon bara kunde sluta med att gå och skriva en massa nojigt spam så vore det mycket bättre faktiskt.  8)

Lilla My

Citat från: Elios skrivet 24 juli 2021 kl. 08:48:40
Tycker som sagt att Gstone har förändrats lite och tagit åt sig av kritiken han fått.

Haha, nah.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.