Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Länkning till anslagstavlan

Startat av Daniel Wennström, 14 oktober 2004 kl. 15:10:58

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 33 gäster tittar på detta ämne.

Daniel Wennström

Jag har märkt att du glömt att ändra länken till anslagstavlan i menyn på gästbokssidan, den länkar fortfarande till den gamla. Jag vet inte om detta är på fler sidor, men nu vet du i alla fall ;)
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide'!"
- Robin Williams -

Daniel Hofverberg

Tack för att du sa till. Det beror på att gästboken är uppbyggd av ett CGI-skript - jag sökte bara efter länkarna på *.htm och *.php när jag uppdaterade sidan igår, och glömde helt bort att gästboken faktiskt är gjord i Perl...

Ska fixa det snarast!

Christian Hedlund

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 14 oktober 2004 kl. 15:13:16
Tack för att du sa till. Det beror på att gästboken är uppbyggd av ett CGI-skript - jag sökte bara efter länkarna på *.htm och *.php när jag uppdaterade sidan igår, och glömde helt bort att gästboken faktiskt är gjord i Perl...

Ska fixa det snarast!


om man vill, skulle det vara möjligt att länka till denna anslagstavla?
Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

Daniel Hofverberg

Självklart kan man det. Dock ser jag gärna att man i så fall också länkar till Dubbningshemsidans startsida.

Elios

Inte min mening att gå tillbaka till ett skit gammalt ämne men jag bara undrar finns denna anslagstavla kvar?

Daniel Hofverberg

Citat från: Elios skrivet 31 januari 2019 kl. 18:22:03
Inte min mening att gå tillbaka till ett skit gammalt ämne men jag bara undrar finns denna anslagstavla kvar?
Det borde väl du veta - du befinner dig ju där... ;)

Elios

Jag menar den gamla. Har du någon bild på den hur den såg ut för typ 15 år sedan eller när det var nu detta forum skapades?  ;D