Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Super Mario Bros. Filmen (Super Mario Bros, 2023)

Startat av TonyTonka, 23 april 2015 kl. 22:55:28

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

Citat från: Lillefot skrivet  5 november 2022 kl. 18:45:26Att Oles röstläge känns passande för Donkey Kong, men ändå inte.
Okej, det kan jag nog hålla med om.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Jag är glad att dom har mest kändisar bland dom engelska rösterna.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Oskar

Citat från: gstone skrivet 10 november 2022 kl. 20:47:21Den här filmen måste ha Kändisar på svenska med ;D
Om en film ska visa på bio för t.ex 150 kronor som har med kändis på svenska också annars är över pris.

gstone

Citat från: Oskar skrivet 10 november 2022 kl. 21:09:24Om en film ska visa på bio för t.ex 150 kronor som har med kändis på svenska också annars är över pris.
Du är en vettig person ;D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Skokaka

Meningslöst, jag vet. Men eftersom att jag har sett en video som påstår vilka kändisar skulle passa om de andra karaktärerna från spelen kommer vara med i filmen eller en uppföljare, så tänkte jag nämna de möjliga valen. Detta är ju såklart om de Engelska rösterna, dock...

Daisy: Kristen Schaal
Wario: Danny Devito
Waluigi: Steve Buscemi
Diddy Kong: Nancy Cartwright
Yoshi: John DiMaggio
Birdo: Emma Stone
Bowser Jr.: Jason Alexander
Rosalina: Scarlett Johansson
Toadsworth: Patrick Stewart (Jag har annars själv haft John Cleese i tanken, men Patrick Stewart vore också passande...)
Goomba: Steve Carrell
Toadette: Kristen Wiig
King Boo: Bryan Cranston
Pauline: Rhea Seehorn
Lakitu: John Leguizamo
Chargin' Chuck: Patrick Warburton

Jag vet att detta inte är officiellt, men tyckte bara det vore kul att nämna detta. ::)

Will Siv


Will Siv

Citat från: Skokaka skrivet 14 november 2022 kl. 22:28:41Lakitu: John Leguizamo
Han spelade faktiskt Luigi i filmen 93!

( annars är han ju mest känd som Sid i "Ice Age" och Bruno i "Encanto" )

Skokaka

Citat från: Will Stewart skrivet 14 november 2022 kl. 22:54:27Han var faktiskt påtänkt som Mario i filmen från 1993.
Jaså? Undrar om han vore passande...

Skokaka

Citat från: Will Stewart skrivet 14 november 2022 kl. 22:55:06Han spelade faktiskt Luigi i filmen 93!

( annars är han ju mest känd som Sid i "Ice Age" och Bruno i "Encanto" )
Jag vet, men det vore improviserat om han återvände i en Mario film och gjorde en mer passande roll. Som sagt, detta är vad videon själv chansade på, så...  

Will Siv

Citat från: Skokaka skrivet 14 november 2022 kl. 23:18:39Jag vet, men det vore improviserat om han återvände i en Mario film och gjorde en mer passande roll. Som sagt, detta är vad videon själv chansade på, så... 
Kan du dela videon?  :)

Skokaka

Citat från: Will Stewart skrivet 14 november 2022 kl. 23:20:48Kan du dela videon?  :)
För att inte vara off-topic från tråden så kan jag väl visa den i ett PM. 

Will Siv

Citat från: Skokaka skrivet 14 november 2022 kl. 23:37:11För att inte vara off-topic från tråden så kan jag väl visa den i ett PM.
Men det är väl inte "off topic" eftersom det handlar om filmen?  ???

Tack så mycket.

Skokaka

Citat från: Will Stewart skrivet 14 november 2022 kl. 23:37:59Men det är väl inte "off topic" eftersom det handlar om filmen?  ???

Tack så mycket.
Det är ju om Engelska röster och detta handlar om den Svenska dubben, och rösterna är ju som sagt inte officiella eller ens bestämt om figurerna är med i filmen.

Men inga problem. :)

Skokaka

I morgon så sägs det att den andra trailern kommer, så då kan vi passa på och förbereda oss. :D