Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Vilken dubbning skulle ni vilja vara med i ?

Startat av moviefan, 27 november 2022 kl. 15:25:36

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

moviefan

Om ni fick välja, vilken svensk dubbning skulle ni vilja vara med i ?  Jag skulle vilja vara svenska rösten till Ariel, i Den lilla sjöjungfrun.  Sångerna är ju fantastiska.  :D   

Lillefot

En bakgrundskaraktär i Zootropolis hade inte varit så illa.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Adam

#2
En del av mig hade velat medverka i svenska dubbningen till Sonic The Hedgehog 3, som beräknas premiärvisas 2024, i rollen som Shadow The Hedgehog (har själv gjort ett rösttest åt figuren på Tuben här:
https://youtu.be/sq344PTI3FA), om det inte hade varit för hur modern dubbning går till i Sverige (som skrivet i en tidigare tråd så har jag svårt för de nutida svenska dubbningsmetoderna, så det jobbet skulle tyvärr inte göra mig särskilt lycklig).
Glöm inte att tänka smart och kritiskt.
✌🤘


gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Zebastian

Citat från: moviefan skrivet 27 november 2022 kl. 15:25:36Om ni fick välja, vilken svensk dubbning skulle ni vilja vara med i ? 
Får man svara med någon här på forumet man skulle vilja höra i en viss dubbning eller gäller det bara en själv?