Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Super Mario Bros. Filmen (Super Mario Bros, 2023)

Startat av TonyTonka, 23 april 2015 kl. 22:55:28

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Lillefot

Citat från: Skokaka skrivet 30 november 2022 kl. 14:18:24Nu när en textad trailer kom och jag kollade igen, så upptäckte jag en massa Yoshis vid ett tillfälle. Jag hoppas dock att den gröna Yoshin (Den som vi alla känner och älskar) kommer att vara med han också. Jag antar att han blir stum eller något, hoppas dock att den gruppen var inte bara en cameo, dock...

(Förresten, Gud vad jag pratar mycket i denna tråden... :-[)
Håller med, att få se alls Yoshis springades förbi var en glädjande syn. Man kan ju alltid hoppas på att även den främsta får en betydande roll.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

MOA


Skokaka

Citat från: MOA skrivet 30 november 2022 kl. 21:33:24Varför har länken ett error ansikte?
Åh, jaså? Copyright problem? Det var ett klipp någon fick från Twitter som visar en ny scen. De lade upp detta, men jag ser nu att det var för sent för dig att se den i tid... :(  

Skokaka


Steffan Rudvall

Citat från: Skokaka skrivet  2 december 2022 kl. 17:30:21Wow, den här kom snabbare än jag trodde. :D


https://www.youtube.com/watch?v=I5eAGLmEpKo
Melker Duberg blev alltså inte Toads röst...  Mario känner jag fortfarande igen men vet inte vem det är.

Skokaka

Okej, nu när jag också själv har sett den nya trailern så är jag osäker på de flesta av vem dom nya rösterna är... :-\  

Will Siv


E


Will Siv

Citat från: E skrivet  3 december 2022 kl. 11:32:39Jag tycker snarare att det lät som Jan Åström
Lyssna igen, det är faktiskt Adam ( när pratar med Luigi låter han precis som Lego Batman )

Och Jans röst är mycket "grövre"

Fast, jag gissade ju också på Jan, så jag skulle ha rätt i alla fall.

Skokaka

Av någon anledning så hör jag Steve Kratz från Bowser?... ???

Will Siv


Skokaka

Nåja, jag vet att de här låter knäppt. Men i den första trailern så kanske det var Dick Eriksson eller Andreas Nilsson som var honom? Men då så har rösten förmodligen pitchats, men den blev mörkare istället för ljusare då. Annars så tvivlar jag på att det är någon av dessa två...

Steffan Rudvall

Citat från: Skokaka skrivet  3 december 2022 kl. 12:04:37Nåja, jag vet att de här låter knäppt. Men i den första trailern så kanske det var Dick Eriksson eller Andreas Nilsson som var honom? Men då så har rösten förmodligen pitchats, men den blev mörkare istället för ljusare då. Annars så tvivlar jag på att det är någon av dessa två...
Jag tror att Bowser kanske spelas av Anton Olofsson Raeder i den första...

Skokaka

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  3 december 2022 kl. 12:23:22Jag tror att Bowser kanske spelas av Anton Olofsson Raeder i den första...
Det kan vara mycket möjligt...