Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Nalle Puh

Startat av Elios, 18 augusti 2009 kl. 20:20:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

MOA

i vilket avsnitt har Puh tappat minnet & Kanin skrämmer honom med en påse?

Disneyfantasten

Vilka fler är körsångarna? (förutom Monica Forsberg, Bertil Engh & Anders Öjebo);


https://m.youtube.com/watch?v=aAvIs2gS1Qk

Bib

Citat från: Disneyfantasten skrivet 26 januari 2023 kl. 20:55:43Vilka fler är körsångarna? (förutom Monica Forsberg, Bertil Engh & Anders Öjebo);


https://m.youtube.com/watch?v=aAvIs2gS1Qk
Visste inte den version fanns jag är uppväxt med en som har andra sångare. Jag tar och bifogar den versionen här.


MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 26 januari 2023 kl. 20:55:43Vilka fler är körsångarna? (förutom Monica Forsberg, Bertil Engh & Anders Öjebo);


https://m.youtube.com/watch?v=aAvIs2gS1Qk
Hade den på Spotify när jag var barn

moviefan

Finns Tigers film på bluray ?  

Marcusen


Disneyfantasten

Citat från: Marcusen skrivet 10 februari 2023 kl. 16:56:18Ja

Både den, Filmen om Nalle Puh, Nalle Puhs Film Nya Äventyr i Sjumilaskogen och Christoffer Robin & Nalle Puh verkar vara de enda filmerna ur den franschisen som givits ut på Bluray i Sverige.

moviefan

Citat från: Disneyfantasten skrivet 10 februari 2023 kl. 18:43:53Både den, Filmen om Nalle Puh, Nalle Puhs Film Nya Äventyr i Sjumilaskogen och Christoffer Robin & Nalle Puh verkar vara de enda filmerna ur den franschisen som givits ut på Bluray i Sverige.
Har letat efter Tigers film, men har inte lyckats hitta den.  

Disneyfantasten

Citat från: moviefan skrivet  2 mars 2023 kl. 19:18:46Har letat efter Tigers film, men har inte lyckats hitta den. 

Samma här tyvärr...

Steffan Rudvall

Citat från: moviefan skrivet  2 mars 2023 kl. 19:18:46Har letat efter Tigers film, men har inte lyckats hitta den. 
Citat från: Disneyfantasten skrivet  2 mars 2023 kl. 19:19:30Samma här tyvärr...
Det beror på att utgåvan är utgången så det är nog lättast att få tag på via Tradera.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  2 mars 2023 kl. 21:52:00Det beror på att utgåvan är utgången så det är nog lättast att få tag på via Tradera.

Snarare svårast, jag är tämligen tämligen ovan att handla via internet.

Förresten så var jag övertygad om att den fortfarande fanns i distribution...

Scoobydoofan1

Citat från: Disneyfantasten skrivet  2 mars 2023 kl. 21:59:27Snarare svårast, jag är tämligen tämligen ovan att handla via internet.

Förresten så var jag övertygad om att den fortfarande fanns i distribution...
Nej, när det gäller äldre serier som var utgivna för många år sen så har dom alla utgått när det gäller dvd utgåvor, det är inte bara svårt men nästan omöjligt att få tag på det man söker efter, beroende på vilka serier det är man söker efter, samma sake delvis när det gäller filmer, beroende på vilka filmer man söker efter och här många år sen det var.

Disneyfantasten

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet  2 mars 2023 kl. 22:16:41Nej, när det gäller äldre serier som var utgivna för många år sen så har dom alla utgått när det gäller dvd utgåvor, det är inte bara svårt men nästan omöjligt att få tag på det man söker efter, beroende på vilka serier det är man söker efter, samma sake delvis när det gäller filmer, beroende på vilka filmer man söker efter och här många år sen det var.

Fast vad har Tigers Film med saken att göra? Det är ju ändå en långfilm...

Scoobydoofan1

Citat från: Disneyfantasten skrivet  2 mars 2023 kl. 22:18:17Fast vad har Tigers Film med saken att göra? Det är ju ändå en långfilm...
Använde ditt inlägg som ett exempel, du menade väl inte att den filmen är så sällsyn eller?

Steffan Rudvall

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet  2 mars 2023 kl. 22:18:44Använde ditt inlägg som ett exempel, du menade väl inte att den filmen är så sällsyn eller?
Filmen är inte sällsynt det är Bluray utgåvan som är det.