Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Nalle Puh

Startat av Elios, 18 augusti 2009 kl. 20:20:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Scoobydoofan1

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  2 mars 2023 kl. 22:29:46Filmen är inte sällsynt det är Bluray utgåvan som är det.
okej, är det nån skilnad med ljudet eller?

Steffan Rudvall

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet  2 mars 2023 kl. 22:31:08okej, är det nån skilnad med ljudet eller?
Nej, Det är inget speciellt egentligen förutom att det är blu-ray och att den är utgången medans den fortfarande finns på DVD i alla fall genom Musikservice.

Scoobydoofan1

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  2 mars 2023 kl. 22:33:41Nej, Det är inget speciellt egentligen förutom att det är blu-ray och att den är utgången medans den fortfarande finns på DVD i alla fall genom Musikservice.
okej.

MOA

Citat från: MOA skrivet  7 januari 2023 kl. 17:44:14i vilket avsnitt har Puh tappat minnet & Kanin skrämmer honom med en påse?
Hittade avsnittet helt random när jag tittade på Ahturos review av Önskestjärnan
LoL

Mathilda Gustafsson

Citat från: MOA skrivet  5 mars 2023 kl. 20:50:00Hittade avsnittet helt random när jag tittade på Ahturos review av Önskestjärnan
LoL
Önskestjärnan handlar ju inte om att någon tappar minnet

gstone

Jag hörde just något om att det ska en ny Nalle puh serie på Disney Junior sent i sommar  :D :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

Citat från: gstone skrivet 11 juni 2023 kl. 23:39:16Jag hörde just något om att det ska en ny Nalle puh serie på Disney Junior sent i sommar  :D :D
Dom försökte väl med de en gång tidigare men de blev nedlagt

gstone

Citat från: MOA skrivet 12 juni 2023 kl. 11:25:53Dom försökte väl med de en gång tidigare men de blev nedlagt
Vi har dock en logo.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Första bilden från nya Nalle Puh serien Image 

Det är inte hela avsintt utan kortfilmer !

Av en musikalisk natur verkar det som ;)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

Citat från: gstone skrivet 13 juni 2023 kl. 19:20:44Första bilden från nya Nalle Puh serien Image

Det är inte hela avsintt utan kortfilmer !

Av en musikalisk natur verkar det som ;)
Men Puh va har dom gjort med dig?Första gången som Disney gör nåt med Nalle Puh på 12 år

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 13 juni 2023 kl. 19:26:59Men Puh va har dom gjort med dig?Första gången som Disney gör nåt med Nalle Puh på 12 år

Eller 5 beroende på hur man ser det.

Oskar

Citat från: gstone skrivet 13 juni 2023 kl. 19:20:44Första bilden från nya Nalle Puh serien Image

Det är inte hela avsintt utan kortfilmer !

Av en musikalisk natur verkar det som ;)
Om kaninen är med då blir ny röst.

Disneyfantasten

Citat från: Oskar skrivet 13 juni 2023 kl. 19:37:18Om kaninen är med då blir ny röst.

Samma med Nalle Puh, med tanke på hans ålder så är jag osäker på om Jan Jönsson kommer vara med.

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 13 juni 2023 kl. 19:39:19Samma med Nalle Puh, med tanke på hans ålder så är jag osäker på om Jan Jönsson kommer vara med.
Även om man bort ser från Jans ålder så är ju den här versionen av Nalle Puh betydligt yngre i alla fall utifrån bilden.

Om jag får gissa så blir det nog recasting även för originalskådespelaren. Jag har svårt att se hur den klassiska Nalle Puh rösten kommer funka med den där versionen av Puh.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 13 juni 2023 kl. 19:43:34Även om man bort ser från Jans ålder så är ju den här versionen av Nalle Puh betydligt yngre i alla fall utifrån bilden.

Om jag får gissa så blir det nog recasting även för originalskådespelaren. Jag har svårt att se hur den klassiska Nalle Puh rösten kommer funka med den där versionen av Puh.
Så det blir barnskådespelare i rollerna ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.