Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Super Mario Bros. Filmen (Super Mario Bros, 2023)

Startat av TonyTonka, 23 april 2015 kl. 22:55:28

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

Citat från: gstone skrivet 20 mars 2023 kl. 21:03:52Nu har rösterna i filmen avslöjats:D 

Dom svenska rösterna kommer vara

  Oscar Harryson, Joakim Tidermark, Carla Abrahamsen, Njol Badjie (Panetoz), Lawrence Mackrory, Petter Isaksson, Claes Ljungmark, Ivan Mathias Petersson, Ines Kolonej, Göran Gillinger, Anneli Heed, Tobias Almborg, Charles Martinet, Anders Engdahl, Anna Kyrö, Anna Sequi Falkman, Anton Olofson Raeder, Cecilia Bjerkhede, Charlotte Saka, Christian Hedlund, Douglas Ek, Emma Bliss, Joanna Perera, Johan Kalén, Kristina Nordström Töyrä, Owe Bergsten, Paula Manrique, Petter Forsberg, Terese Ingelson

Än så länge är inte klart vem som kommer spela vem

Notera att kontigt nog Charles Martinet  stod med bland dom svenska rösterb ?? ???
Mina gissningar hos några är att Lawrence Mackrory är Bowser, Göran Gillinger är Toad, Anton Olofson Raeder är Spike, och Christian Hedlund är Luigi. (Jag tänkte inte på alla och listan kanske inte är i rätt ordning...)


TonyTonka

Citat från: gstone skrivet 20 mars 2023 kl. 21:03:52Nu har rösterna i filmen avslöjats:D 

Dom svenska rösterna kommer vara

  Oscar Harryson, Joakim Tidermark, Carla Abrahamsen, Njol Badjie (Panetoz), Lawrence Mackrory, Petter Isaksson, Claes Ljungmark, Ivan Mathias Petersson, Ines Kolonej, Göran Gillinger, Anneli Heed, Tobias Almborg, Charles Martinet, Anders Engdahl, Anna Kyrö, Anna Sequi Falkman, Anton Olofson Raeder, Cecilia Bjerkhede, Charlotte Saka, Christian Hedlund, Douglas Ek, Emma Bliss, Joanna Perera, Johan Kalén, Kristina Nordström Töyrä, Owe Bergsten, Paula Manrique, Petter Forsberg, Terese Ingelson

Än så länge är inte klart vem som kommer spela vem

Notera att kontigt nog Charles Martinet  stod med bland dom svenska rösterb ?? ???
Yes, Christian Hedlund är med på listan, då är han med i både Sonic och Super Mario.  ;D
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Skokaka

Citat från: Will Siv skrivet 20 mars 2023 kl. 21:37:05
https://youtu.be/BGHcbolR4k4

Det är Oscar som spelar Mario.
Jag visade väl den här förut, men då blev det tyvärr bara en länk...

Men i hela fall, Oscar Harryson var ju först nämnd i listan, så det borde vara sant att han får titelrollen.

Will Siv

Citat från: Skokaka skrivet 20 mars 2023 kl. 21:42:55Jag visade väl den här förut, men då blev det tyvärr bara en länk...

Men i hela fall, Oscar Harryson var ju först nämnd i listan, så det borde vara sant att han får titelrollen.
Såg nyss det, ursäkta  :-\

 men nu kan ju alla se den ändå.....

Listan är nog i karaktärs ordning.

Och jag kände igen hans röst.

Skokaka

Citat från: Will Siv skrivet 20 mars 2023 kl. 21:44:20Såg nyss det, ursäkta  :-\

 men nu kan ju alla se den ändå.....

Listan är nog i karaktärs ordning.
Det var också som jag tänkte, annars så är det i random ordning.

Steffan Rudvall

Nu känner jag mig riktigt dum, Hur kunde jag inte känna igen Oscar Harrysson? :-[

Steffan Rudvall

Jag ser att Lawrence faktiskt blev Bowser det var trevligt!

Skokaka

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 20 mars 2023 kl. 22:03:52Jag ser att Lawrence faktiskt blev Bowser det var trevligt!
Är vi dock säkra på att det faktiskt är Bowser som han riktigt spelar?

Steffan Rudvall

Citat från: Skokaka skrivet 20 mars 2023 kl. 22:08:31Är vi dock säkra på att det faktiskt är Bowser som han riktigt spelar?
Vi är inte säkra men det är väldigt logiskt.

Will Siv

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 20 mars 2023 kl. 21:58:34Nu känner jag mig riktigt dum, Hur kunde jag inte känna igen Oscar Harrysson? :-[
jag insåg inte heller att det var han innan jag dubbelkollade trailern.

Fast han använder en lite ljusare röst än Skepparn och klippen med Marios repliker är väldigt korta.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 20 mars 2023 kl. 22:03:52Jag ser att Lawrence faktiskt blev Bowser det var trevligt!
Hoppas han låter lika bra som Jan Åström

Elios


gstone

Christian Hedlund skrev på Twitter att han spelar en toad.

Efter som han skrev en toad och inte Toad.

Antar jag att den inte den här  Why Toad From The Super Mario Bros. Movie Sounds So Familiar ...

Utan troligen av dom andra mindre toads.

Det är ju många som jag uppfattar det.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Sabelöga

Citat från: gstone skrivet 22 mars 2023 kl. 12:37:15Christian Hedlund skrev på Twitter att han spelar en toad.

Efter som han skrev en toad och inte Toad.

Antar jag att den inte den här  Why Toad From The Super Mario Bros. Movie Sounds So Familiar ...

Utan troligen av dom andra mindre toads.

Det är ju många som jag uppfattar det.
Jag antar att du syftar på den här tweeten: https://twitter.com/1man20voices/status/1638056094630027264
Houba !