Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Toy Story 5

Startat av Marcusen, 9 februari 2023 kl. 19:58:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Lillefot

Må se hur det går, men jag ser väldigt lite anledning till att vara hoppfull inför Toy Story 5. Som tidigare nämnt var 3:an ett fantastiskt avslut på serien, och knöt ihop säcken bra.

4:an tyckte jag om, men den kändes fortfarande som en film som gjordes endast för görandets skull, inte för att den faktiskt behövdes.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Disneyfantasten

Citat från: Lillefot skrivet 11 februari 2023 kl. 16:25:06Må se hur det går, men jag ser väldigt lite anledning till att vara hoppfull inför Toy Story 5. Som tidigare nämnt var 3:an ett fantastiskt avslut på serien, och knöt ihop säcken bra.

4:an tyckte jag om, men den kändes fortfarande som en film som gjordes endast för görandets skull, inte för att den faktiskt behövdes.

Om man har sett film 3 så var Bo Peep inte alls med i den som när som på ett pyttelitet cameo, plus att Woody känner sig lite sorgsen när Rex nämner Bo Peep i samtalet om att många andra leksaker givits bort, så nog kan jag se en anledning till att 4an gjordes, där var nämligen Bo Peep tillbaka.

Jag kommer dock inte direkt på vad de skulle kunna fixa i 5an, men jag litar på Pixar, de brukar komma med kreativa idéer.

Marcusen

Citat från: Disneyfantasten skrivet 11 februari 2023 kl. 17:08:52Om man har sett film 3 så var Bo Peep inte alls med i den som när som på ett pyttelitet cameo, plus att Woody känner sig lite sorgsen när Rex nämner Bo Peep i samtalet om att många andra leksaker givits bort, så nog kan jag se en anledning till att 4an gjordes, där var nämligen Bo Peep tillbaka.

Jag kommer dock inte direkt på vad de skulle kunna fixa i 5an, men jag litar på Pixar, de brukar komma med kreativa idéer.
Jag tror typ att Andy kommer få en egen unge och så blir alla leksakerna som tidigare var Andys ungens inklusive Woody och Bo Peep

gstone

Tror ni verkligen filmen blir av ?

Disney kankse bestämer sig för att inte göra den ändå eftersom så många på nätet klagae på att dom gör den.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Marcusen

Citat från: gstone skrivet 12 februari 2023 kl. 22:31:57Tror ni verkligen filmen blir av ?

Disney kankse bestämer sig för att inte göra den ändå eftersom så många på nätet klagae på att dom gör den.
Men det var samma sak med Toy Story 4 alltså så nej jag tror inte det

gstone

Vad tror ni film handlar jag hör ider som att Andy barn får leksakerna.

Till med en och annan ide om att Andy kankse kan vara en gamla man som ligger på sin dödsbätt och vill se Woody en sista gång.

Själv skulle jag fördrar om varken Andy eller ens Woody var med.

Båda fick passande slut.

Den nya filmen kan handla om Buzz och dom andra leksakerna som stannde hos Bonnie.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Det kommer nog att dröja några år innan den här filmen kommer ut.

Troligast kommer nog uy 2026.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 21 februari 2023 kl. 16:30:04Det kommer nog att dröja några år innan den här filmen kommer ut.

Troligast kommer nog uy 2026.

Det skulle jag också gissa, då det inte var så längesedan den fjärde filmen släpptes.

Fred

Citat från: gstone skrivet 21 februari 2023 kl. 16:30:04Det kommer nog att dröja några år innan den här filmen kommer ut.

Troligast kommer nog uy 2026.
2026 är ju inte jättelångt bort förvisso.

gstone

Jag tycker inte Woody borde vara med i den här filmen.

Hans historia slutade bra i Toy Story 4

Buzz borde vara huvudkaraktären nu.

Jag tycker inte heller Mr. Potato Head borde vara med då skådespelaren har gått bort.

Samma sak med Mrs. Potato Head.


Filmen borde handla om Buzz som den nya ledaren för Bonnies leksaker.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 22 februari 2023 kl. 09:01:00Jag tycker inte Woody borde vara med i den här filmen.
Då kan jag ju inte se filmen...

Citat från: gstone skrivet 22 februari 2023 kl. 09:01:00Buzz borde vara huvudkaraktären nu.

Filmen borde handla om Buzz som den nya ledaren för Bonnies leksaker.
Han är ju redan huvudkaraktär två gånger; dels i serien Buzz Lightyear Rymdjägare Äventyret Börjar och dels i filmen Lightyear.

Citat från: gstone skrivet 22 februari 2023 kl. 09:01:00Jag tycker inte heller Mr. Potato Head borde vara med då skådespelaren har gått bort.

Samma sak med Mrs. Potato Head.
Men då är det ju bara att söka upp nya skådespelare till bägge dessa karaktärer.

gstone

 Jeff Pidgeon har börjat jobba på filmen redan.

Han är storyboard artist .

Men även röst år rymdisarna  

Så dom kanske dycker upp
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

John Morris som spelade Andy postade på instagram om filmen.

Så det kan hända att Andy kommer tillbaka


https://www.instagram.com/p/Co18wiJr86K/?hl=en
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Jag har en ide.

Woody och Buzz möter ett leksak par spelat av  Ed O'Neill  och Katey Sagal.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Dubbar fortfarande Fredrik Dolk ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.