Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Eran röstskådespelar crush

Startat av Racnar, 11 augusti 2022 kl. 23:49:53

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios


Mathilda Gustafsson


Sabelöga

Houba !

Skokaka

Citat från: TonyTonka skrivet 12 augusti 2022 kl. 01:08:17Louise Raeder, Lizette Pålsson, Annelie Bhagavan och särskilt Maria Rydberg. De har så lena röster. :3
Jag beskrev Maria Rydbergs röst på ett liknande sätt, och de andra du nämnde är också några favoriter hos mig.

Osäker om jag har en "crush" på någon dock, kanske jag bara gillar att höra dom...

MOA

Jag kan säga att Mattias Knave e min favorit efter Hasse Jonsson

Lilla My

Oh dear, skulle kunna skriva en helt lista på röster som får mig helt avslappnad och alert på samma gång haha! ;D

MOA

Ingen riktig VA men jag älskar Frank Ådahl

Skokaka


Mathilda Gustafsson

Citat från: Skokaka skrivet 24 februari 2023 kl. 21:59:29Hur är han inte en riktig VA? ???
Hon räknar inte honom som det för att han bara gjort ett fåtal roller.

Skokaka

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 24 februari 2023 kl. 22:18:59Hon räknar inte honom som det för att han bara gjort ett fåtal roller.
Kände på mig det...

MOA

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 24 februari 2023 kl. 22:18:59Hon räknar inte honom som det för att han bara gjort ett fåtal roller.
Han har bara dubbat 3 gånger

Mathilda Gustafsson

Citat från: MOA skrivet 24 februari 2023 kl. 22:34:46Han har bara dubbat 3 gånger
Det beror på om man räknar Simba som en eller flera för han har repriserat den rollen flera gånger

Will Siv


Skokaka