Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Disneyfantastens Dubbningskollage

Startat av Disneyfantasten, 9 juli 2020 kl. 23:51:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Jag har ytterligare två karaktärer att lägga till på kollaget med Mikaela Tidermark Nelson och Jan Åström;

https://assets.ur.se/id/228418/images/1_hd.jpg

Disneyfantasten

Citat från: Disneyfantasten skrivet 31 oktober 2022 kl. 12:01:14Nu när MOA lagt till en roll på Linn Ehrner så måste jag radera de kollage som jag publicerade den 21 oktober 2022 och ersätta dem med nya uppdaterade för jag vill helst ha det i ordning.

Så om ni har några ni vill lägga till på de forna kollagen så varsågoda och säg det nu!

Någon?

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 12 januari 2023 kl. 18:31:13Jag har ytterligare två karaktärer att lägga till på kollaget med Mikaela Tidermark Nelson och Jan Åström;

https://assets.ur.se/id/228418/images/1_hd.jpg
Båda två?

Disneyfantasten


gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 12 januari 2023 kl. 22:02:58Har du gjort Christan Hedlund ?

Det har jag, och det har uppdaterats då och då...

Disneyfantasten

Skulle man kunna få bilderna till Tony Irvings karaktär ur Heidi och Dan Ekborgs karaktär ur Vännerna och Det Fröna Ljuset till mina kommande uppdateringar?

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 28 januari 2023 kl. 23:04:38Skulle man kunna få bilderna till Tony Irvings karaktär ur Heidi och Dan Ekborgs karaktär ur Vännerna och Det Fröna Ljuset till mina kommande uppdateringar?
Fröna?

Disneyfantasten


MOA

Har Agneta Bolme Börjefors dubbat nåt mer?

Daniel Hofverberg

Citat från: MOA skrivet 28 januari 2023 kl. 23:46:20Har Agneta Bolme Börjefors dubbat nåt mer?
Jag känner inte till att hon medverkat i fler dubbningar än Lilla Dot och kängurun och förstås berättarrösten i Amigo och hans vänner. Den sistnämnda syftar alltså på SVTs andra dubbning, som bland annat sändes i Söndagsöppet (före det hade några avsnitt fått en allt annat än lyckad lektordubbning på SVT, plus ett antal avsnitt som dubbats för en VHS-film med Monica Forsberg som berättare).

MOA

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 29 januari 2023 kl. 02:09:17Jag känner inte till att hon medverkat i fler dubbningar än Lilla Dot och kängurun och förstås berättarrösten i Amigo och hans vänner. Den sistnämnda syftar alltså på SVTs andra dubbning, som bland annat sändes i Söndagsöppet (före det hade några avsnitt fått en allt annat än lyckad lektordubbning på SVT, plus ett antal avsnitt som dubbats för en VHS-film med Monica Forsberg som berättare).
E Drutten & Krokodilen dubbning?

Disneyfantasten

Citat från: Disneyfantasten skrivet 28 januari 2023 kl. 23:04:38Skulle man kunna få bilderna till Tony Irvings karaktär ur Heidi och Dan Ekborgs karaktär ur Vännerna och Det Fröna Ljuset till mina kommande uppdateringar?

Någon?

Erika

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 29 januari 2023 kl. 02:09:17Jag känner inte till att hon medverkat i fler dubbningar än Lilla Dot och kängurun och förstås berättarrösten i Amigo och hans vänner. Den sistnämnda syftar alltså på SVTs andra dubbning, som bland annat sändes i Söndagsöppet (före det hade några avsnitt fått en allt annat än lyckad lektordubbning på SVT, plus ett antal avsnitt som dubbats för en VHS-film med Monica Forsberg som berättare).
Var inte hon även med i Snödrottningen (den sovjetiska animerade filmen från 50-talet)? Utöver det vill jag minnas hon var med i ett par till dubbningar, tror det ska finnas ett gammalt klipp på Youtube där hon (och Sten Carlberg) håller på att dubba en sovjetisk animerad kortfilm. 

Erika

Citat från: Disneyfantasten skrivet 28 januari 2023 kl. 23:04:38Skulle man kunna få bilderna till Tony Irvings karaktär ur Heidi och Dan Ekborgs karaktär ur Vännerna och Det Fröna Ljuset till mina kommande uppdateringar?
Här har du den ena:

Namnlös.png

Kan fixa en bild på den andre med, men då behöver jag veta vad Dan Ekborgs rollfigur heter och vilka/vilket avsnitt rollfiguren är med i.