Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Ozzy & drix

Startat av Scoobydoofan1, 16 mars 2020 kl. 23:24:20

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Scoobydoofan1

Är det nån som kommer ihåg serien Ozzy & Drix, det handlade om en vit blodkropp och en kapsyl som hamnar i staden Hector efter att ha blivit sugen up av en mygga, serien var kort men det var en bra serie på cartoon network.

Samlaren

Ah den kommer jag ihåg. Den var riktigt bra.

Elios

Jo jag minns denna väldigt väl den här ju också kommit på film.  ;D
Men den dubbades aldrig tror jag.  ::)

E

Jag gillar också serien (filmen också) och det är lustigt att Anders Öjebo gör rösterna till båda två ;D

Scoobydoofan1

Citat från: Elios skrivet 17 mars 2020 kl. 02:39:01
Jo jag minns denna väldigt väl den här ju också kommit på film.  ;D
Men den dubbades aldrig tror jag.  ::)
Från vad jag vet så har den aldrig dubbars till svenska men serien har dubbats, jag vet att serien visades många gånger på cartoon network men den serien finns inte att se på svenska.

Scoobydoofan1

Kan man se serien på svenska? Finns den nånstans man kan se på?

Samlaren

Jag har den på svenska säsong 1-2

Scoobydoofan1

Citat från: Samlaren skrivet 17 mars 2020 kl. 13:00:39
Jag har den på svenska säsong 1-2
Hur fick du tag på den? Finns den nånstans att se på?

Samlaren

Jag kommer inte ihåg ngn av mina kontakter hade den serien (mina första kontakter)

Goliat

Minns den, tycker den påminner om "En Cellsam Historia" på något vis.

Scoobydoofan1

Citat från: Samlaren skrivet 17 mars 2020 kl. 19:45:46
Jag kommer inte ihåg ngn av mina kontakter hade den serien (mina första kontakter)
Lyckosamma dig, vilka andra serier har Du från Cartoon network?

Samlaren

Atomic Betty, Flinta, Jetson, Teen Titans och flera andra.

Scoobydoofan1

Citat från: Samlaren skrivet 17 mars 2020 kl. 20:14:25
Atomic Betty, Flinta, Jetson, Teen Titans och flera andra.
Hela familjen flinta och familjen jetsons serie? Vilken dubbning har dom?

Scoobydoofan1

Citat från: Samlaren skrivet 17 mars 2020 kl. 19:45:46
Jag kommer inte ihåg ngn av mina kontakter hade den serien (mina första kontakter)
Jag vet också för en vis tid så hade nån lagt upp avsnitt på hos Musse säsong 1 & 2 på youtube, det var skönt att se på dom igen. Varför lägger man inte up serierna på youtube?

Samlaren

YT tar bort alla eller låser dem till regioner. Jag har försökt ibland att lägga upp enstaka avsnitt av serier för att göra personlig reklam om min samling och YT gav mig en varning. Jag kan också förstå dem då det bryter mot lagen att lägga upp serier man inte äger rättigheterna till.