Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

He-Man and the Masters of the Universe reboot (cgi-serien från 2021)

Startat av gstone, 19 augusti 2021 kl. 23:14:53

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Netflix ska göra ännu en reboot av He-Man and the Masters of the Universe. Fast till skillnad från Masters of the Universe: Revelation är denna endast ämnad för barn och inte vuxna som"Revelation".

Den kommer inte bara ha CGI animation isället för 2D utan också en annan(och sämre >:() rollista


David Kaye kommer spela Cringer/Battle Cat, Grey Griffin ska vara röst till Evelyn/Evil-Lyn Antony Del Rio är Duncan/Man-at-Arms, Kimberly Brooks gör röst åt Teela/Eldress/Sorceres, Trevor Devall spelar R'Qazz/Beast Man, Judy Alice Lee  spelarKrass/Ram Ma'am, Roger Craig Smith gör rösten  till Kronis/Trap-Jaw/General Dolos, Fred Tatasciore gör röst åt King Randor/Baddrah, deen store Tom Kenny gör rösten till Ork-0/RK Units, Max Mitchell är röst åt Kitty, and Max Stubington gör rösten till unga Adam.

Så med en sämre rollista och dåsigare animation är det här inte en serier jag kommer se-

Men ni kanske vill det :D

Och en sak kan vi nog vara säkra på den här serien till skillnad från Masters of the Universe: Revelation kommer nog dubbas till svenska :D

Vi får se vilka dom svenska rösterna blir.

Om det är bra röstewr kanske jag ändrar mig och tittar ändå ;) :)

Serien kommer 16:e September på Netflix.

https://twitter.com/netflixfamily/status/1428345424834879488
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios


gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

jimstrom

Har hört mycket gott om denna, tillskillnad från Masters of the Universe Revealation som var falsk marknadsföring enligt mig. Var inte särskilt imponerad av rollinsatersna i Revealations heller, då flera kändes felcastade speciellt Sarah Michelle Gellar.

Många duktiga röstskådisar i CGI He-man dock, så det är defintivt något jag ska kolla in.
"Det finns ingen varnings skylt dumskalle, därför att jag stal den." - Kung Koopa (Super Mario Brödernas Super Show)

gstone

Citat från: jimstrom skrivet 24 oktober 2021 kl. 20:16:26
Har hört mycket gott om denna, tillskillnad från Masters of the Universe Revealation som var falsk marknadsföring enligt mig. Var inte särskilt imponerad av rollinsatersna i Revealations heller, då flera kändes felcastade speciellt Sarah Michelle Gellar.

Många duktiga röstskådisar i CGI He-man dock, så det är defintivt något jag ska kolla in.

Håller inte med.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

jimstrom

"Det finns ingen varnings skylt dumskalle, därför att jag stal den." - Kung Koopa (Super Mario Brödernas Super Show)

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.