Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Kim Possible. Rasten och American Dragon Jake Long

Startat av Samlaren, 10 november 2014 kl. 11:26:50

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

clara liljeberg

minns du nåt om den gyllene bägaren på talangjakten.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

clara liljeberg


clara liljeberg

när börjar några lägga ut handlingsregistret på disneyania om den amerikanska draken så att vi vet vad den handlar om.

Anders M Olsson

Citat från: clara liljeberg skrivet  7 juni 2021 kl. 15:14:03
när börjar några lägga ut handlingsregistret på disneyania om den amerikanska draken så att vi vet vad den handlar om.

Det är inte aktuellt. Disneyania tar bara upp serier som har visats på de öppna svenska tv-kanalerna, dvs i första hand på SVTs kanaler, inte på betalkanaler som t.ex. Disney Channel.

clara liljeberg

jag önskar att den amerikanska draken sänds på svtplay som börjar dyka upp precis nu!!

clara liljeberg

varför fungerar inte mina önskningar som den borde vara.

clara liljeberg

JAG ÖNSKAR ATT DEN AMERIKANSKA DRAKEN SÄNDS PÅ SVTPLAY SOM BÖRJAR DYKA UPP PRECIS NUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Daniel Hofverberg

Citat från: clara liljeberg skrivet  7 juni 2021 kl. 17:58:28
jag önskar att den amerikanska draken sänds på svtplay som börjar dyka upp precis nu!!
Jag tror att sannolikheten är liten att SVT skulle köpa in American Dragon: Jake Long, då serien trots allt är relativt okänd jämfört med andra Disney-produktioner, varför många andra serier lär prioriteras högre. Men om det skulle hända, så lär det tidigast bli nästa år, för resten av det här året kommer de säkerligen fortsätta sända Doktor McStuffins - och mest troligt har SVT bara tillstånd att visa en fristående Disney-serie åt gången utöver serierna som ingår i Disneydags.

clara liljeberg

då hoppas jag att det blir av så att jag få veta vad som menas med fu katten,ombytta roller,familjeangelägenheter,släkten är värst,kuppen,som fisken i vattnet,en skruvad hjärna,kom igen tjejer,grymt mycket gremlins,akademin,brottardraken och i betraktarens öga.vad menar han med åtta håriga spindelben.

Elios

Citat från: clara liljeberg skrivet  8 juni 2021 kl. 16:51:17
då hoppas jag att det blir av så att jag få veta vad som menas med fu katten,ombytta roller,familjeangelägenheter,släkten är värst,kuppen,som fisken i vattnet,en skruvad hjärna,kom igen tjejer,grymt mycket gremlins,akademin,brottardraken och i betraktarens öga.vad menar han med åtta håriga spindelben.

När ska du egentligen sluta skriva här?
Du verkar ju inte begripa ett skit med vart verkligheten finns utan går bara runt här och skriver om att en massa personer är djur osv.  ???

clara liljeberg

nu är du elak igen och du vet ingenting om mina ideer som jag har hittat på och du tycker att mina filmideer är ett skit men jag gillar filmer om antropomorfa djur så om du inte gillar det så kan du resa nånstans där du slipper se mig igen.

Steffan Rudvall

Citat från: clara liljeberg skrivet  9 juni 2021 kl. 10:14:01
nu är du elak igen och du vet ingenting om mina ideer som jag har hittat på och du tycker att mina filmideer är ett skit men jag gillar filmer om antropomorfa djur så om du inte gillar det så kan du resa nånstans där du slipper se mig igen.
Jag vill klargöra att alla på forumet  inte är samma person.

clara liljeberg

ok,men elios hatar mig och kallar mig skit för att mina filmideer är kassa så nu tänker min bror rita och teckna så att det blir filmer som jag har drömt om.

MOA

Citat från: clara liljeberg skrivet  9 juni 2021 kl. 11:46:54
ok,men elios hatar mig och kallar mig skit för att mina filmideer är kassa så nu tänker min bror rita och teckna så att det blir filmer som jag har drömt om.
NEJ!Han tycker bara de du skriver e skit!