Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Disney Prinsessor (Röster och annat)

Startat av Elias Prenbo, 10 december 2015 kl. 20:42:39

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 20 oktober 2023 kl. 14:12:02Sjunger Marian,Lilo & Vanellope då?
Marian sjunger Love, fast på ett annat sätt.

Lilo sjunger på hula-kursen.

Vanilja sjunger i Kraschar Internet.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 20 oktober 2023 kl. 14:13:33Marian sjunger Love, fast på ett annat sätt.

Lilo sjunger på hula-kursen.

Vanilja sjunger i Kraschar Internet.
Då strök jag över alla som inte sjunger så ja

Mathilda Gustafsson

Visste ni att anledningen till varför Helene Lundström sjunger som Ariel är att Johanna Ljungberg hade problem med stämbanden?

MOA

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 27 november 2023 kl. 13:41:48Visste ni att anledningen till varför Helene Lundström sjunger som Ariel är att Johanna Ljungberg hade problem med stämbanden?
Under inspelningen av de avsnittet eller?Tack för information

Daniel Hofverberg

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 27 november 2023 kl. 13:41:48Visste ni att anledningen till varför Helene Lundström sjunger som Ariel är att Johanna Ljungberg hade problem med stämbanden?
Inte för att jag misstror dig på något sätt, men det vore bra med en källa till det påståendet. :)

MOA

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 27 november 2023 kl. 15:55:24Inte för att jag misstror dig på något sätt, men det vore bra med en källa till det påståendet. :)
Menar samma sak,känns lite random de där

Mathilda Gustafsson

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 27 november 2023 kl. 15:55:24Inte för att jag misstror dig på något sätt, men det vore bra med en källa till det påståendet. :)
Kolla din PM

Disneyfantasten


Disneyfantasten

Förresten så upptäckte jag även denna på YouTube förra året många månader innan jag upptäckte Strawberry Kitty's prinsess-videor;


https://www.youtube.com/watch?v=1uwboeibem8