Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Gunvor Pontén (1929 - 2023)

Startat av Daniel Hofverberg, 20 februari 2023 kl. 20:42:18

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

Citat från: Disneyfantasten skrivet 21 februari 2023 kl. 09:49:08Jag menade självfallet OM de skulle dyka upp i eventuella sammanhang!  ;)
Åh, då så.

Elios

Citat från: Disneyfantasten skrivet 20 februari 2023 kl. 20:47:36Det var en trist nyhet, men å andra sidan blev hon ju ändå gammal, så en bra ålder.

Förresten så har hon även givit röst till Servitrisen i Kejsarens Nya Stil, Ruby i Lady och Lufsen 2 Ludde På Äventyr, Mrs Packard i Atlantis En Försvunnen Värld, Farmor Tala i Vaiana och Tigern i Toy Story 4.
Att samtidigt samma dag så ser jag just Toy Story 4 men ser nu att det är Tant Stol hon spelar och inte Tigern.
Men ändå tråkigt på så viss då jag diggar dom som verkligen varit med oss länge. 
Fast hon levde ju ändå ett långt och händelserikt liv. Vila i frid.