Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Cartoon Network (söker avsnitt)

Startat av Carolineosv, 18 januari 2022 kl. 18:29:25

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Carolineosv

Hejsan!
Jag söker gamla Cartoon Network serier på svenska, är det någon som har? :)
Jag letar just nu efter Ed Edd n Eddy, Scooby Doo, Dexters Laboratorium, Johnny Bravo och Hey Arnold. :)

Undrar även om någon har My Little Pony Tales och den jättegamla My Little pony (minns inte namnet, men jag tror att det var generationen innan) på svenska? :)

Hey Arnold på svenska

Citat från: Carolineosv skrivet 18 januari 2022 kl. 18:29:25
Hejsan!
Jag söker gamla Cartoon Network serier på svenska, är det någon som har? :)
Jag letar just nu efter Ed Edd n Eddy, Scooby Doo, Dexters Laboratorium, Johnny Bravo och Hey Arnold. :)

Undrar även om någon har My Little Pony Tales och den jättegamla My Little pony (minns inte namnet, men jag tror att det var generationen innan) på svenska? :)

Har tillgång till några avsnitt av Ed Edd n Eddy, Scooby Doo, Dexters Laboratorium, Johnny Bravo och Hey Arnold.

Ps Hey Arnold! är Nickelodeon.

Skulle du redan ha några av avsnitt av Hey Arnold?
Lycka är när några kan skicka svenska avsnitts från Hey Arnold till mig.

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=12183.msg87048#msg87048

gstone

Citat från: Carolineosv skrivet 18 januari 2022 kl. 18:29:25Hey Arnold. :)

Undrar även om någon har My Little Pony Tales och den jättegamla My Little pony (minns inte namnet, men jag tror att det var generationen innan) på svenska? :)

Vilken dubbing vill du ha KM studios Ellen Pangljud ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Carolineosv

Citat från: gstone skrivet 18 januari 2022 kl. 19:36:56
Vilken dubbing vill du ha KM studios Ellen Pangljud ?

Det spelar absolut ingen roll! :)

BullenHofors

Har en massa Cartoon network o boomerang.

Är det något speciellt avsnitt då söker ? :)

gstone

Citat från: BullenHofors skrivet 22 januari 2022 kl. 15:28:43
Har en massa Cartoon network o boomerang.

Är det något speciellt avsnitt då söker ? :)

Ja
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Jabberjaw

Citat från: BullenHofors skrivet 22 januari 2022 kl. 15:28:43
Har en massa Cartoon network o boomerang.

Är det något speciellt avsnitt då söker ? :)

Vad från Cartoon Network och Boomerang har du  :) om du har koll på serierna. Vilka episoder exakt spelar mindre roll dock.


gstone

Citat från: BullenHofors skrivet 23 januari 2022 kl. 20:30:28
Carolineosv   Har lite gott o blandat från de gamla tiderna och nya :)      tänkte du på något speciellt avsnitt?   



Jag skulle vilja ha The  Scooby- Doo show, Mästerdetektiven Droopy,he New Scooby and Scrappy-Doo Show, Tom och Jerry kids och Sylvester & Tweety Mysteries.

Om det går bra ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Jabberjaw

Citat från: BullenHofors skrivet 23 januari 2022 kl. 20:30:28
Carolineosv   Har lite gott o blandat från de gamla tiderna och nya :)      tänkte du på något speciellt avsnitt?   



Flikar också in och frågar snällt om du vet ifall du har något med TV-serien Scooby-Doo and Scrappy-Doo (1979)?

https://www.youtube.com/watch?v=OPthPFjCDGY

Den gick på Boomerang men hann tyvärr inte spela in särskilt mycket utav denna.. Och såg som mest på den när jag hade Boomerang kanalen mellan 2013 - 2017.  :-[
Och vilka säsonger har du med Tom & Jerry Kids, och vilka TV kanaler är det ifrån?

Hey Arnold på svenska

Citat från: BullenHofors skrivet 23 januari 2022 kl. 20:30:28
Carolineosv   Har lite gott o blandat från de gamla tiderna och nya :)      tänkte du på något speciellt avsnitt?   



Är det hela din samling?
Eller finns det serier från Nickelodeon?
Lycka är när några kan skicka svenska avsnitts från Hey Arnold till mig.

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=12183.msg87048#msg87048

gstone

Citat från: BullenHofors skrivet 22 januari 2022 kl. 15:28:43
Har en massa Cartoon network o boomerang.

Är det något speciellt avsnitt då söker ? :)

Kan jag få det ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Scoobydoofan1

Citat från: BullenHofors skrivet 23 januari 2022 kl. 20:30:28
Carolineosv   Har lite gott o blandat från de gamla tiderna och nya :)      tänkte du på något speciellt avsnitt?   


Vilken dubbning är the Scooby doo show, familjen jetsons och familjen flinta?

Adam

Citat från: BullenHofors skrivet 23 januari 2022 kl. 20:30:28
Carolineosv   Har lite gott o blandat från de gamla tiderna och nya :)      tänkte du på något speciellt avsnitt?   



Om jag får tillåtelse att begära någon serie eller avsnitt så är jag lite inne på Episod 25 ur Säsong 2 av Powerpuffpinglorna, kallat Speed Demon i originalet. Det är nämligen ett av mina favoritavsnitt ur serien.
Glöm inte att tänka smart och kritiskt.
✌🤘

MOA

Citat från: Adam skrivet 25 januari 2022 kl. 00:30:08
Om jag får tillåtelse att begära någon serie eller avsnitt så är jag lite inne på Episod 25 ur Säsong 2 av Powerpuffpinglorna, kallat Speed Demon i originalet. Det är nämligen ett av mina favoritavsnitt ur serien.
Så sjukt läskigt avsnitt

Goliat

Jag saknar enbart ett avsnitt av PowerPuff Pinglorna. Avsnittet S05E03b Divide and Conquer. Inte lyckats hitta det än, har blivit erbjuden avsnittet tre gånger men tyvärr har jag fått något helt annat avsnitt eller bara del 1 Toast of the Town tyvärr (vilket jag inte saknar).

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Hey Arnold på svenska

Citat från: Adam skrivet 25 januari 2022 kl. 00:30:08
Om jag får tillåtelse att begära någon serie eller avsnitt så är jag lite inne på Episod 25 ur Säsong 2 av Powerpuffpinglorna, kallat Speed Demon i originalet. Det är nämligen ett av mina favoritavsnitt ur serien.

Bra avsnitt.
Hur är den på svenska?
Lycka är när några kan skicka svenska avsnitts från Hey Arnold till mig.

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=12183.msg87048#msg87048

Adam

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet 25 januari 2022 kl. 23:25:40
Bra avsnitt.
Hur är den på svenska?
Ärligt talat så var det länge sedan jag hörde avsnittet på svenska. Senast var jag kanske runt 6 år då jag såg det med svenskt tal (då det sändes i morgoninslaget Barntrean på TV3), men som jag minns så lät det iaf riktigt bra (allra mest nämnvärt Olli Markenros som "Han"/HIM, som lyckas behållla originalröstens spöklika och skrämmande känsla/karaktär).
Glöm inte att tänka smart och kritiskt.
✌🤘

Adam

Till: BullenHofors

Jag kom förresten att tänka på ett till avsnitt som jag länge längtat efter, - Dr. Zalosts torn/The Tower of Dr. Zalost (Säsong 2, Avsnitt 13) ur Kurage, den hariga hunden. Eftersom det står att du har den kompletta serien så undrar jag om du även har det avsnittet på svenska? Eller har du det enbart med dess originalspråk?
Glöm inte att tänka smart och kritiskt.
✌🤘

Marcusen


Elios

Citat från: Adam skrivet 26 januari 2022 kl. 09:08:28Till: BullenHofors

Jag kom förresten att tänka på ett till avsnitt som jag länge längtat efter, - Dr. Zalosts torn/The Tower of Dr. Zalost (Säsong 2, Avsnitt 13) ur Kurage, den hariga hunden. Eftersom det står att du har den kompletta serien så undrar jag om du även har det avsnittet på svenska? Eller har du det enbart med dess originalspråk?

Jag har dem annars. 

Majkan

Citat från: BullenHofors skrivet 22 januari 2022 kl. 15:28:43Har en massa Cartoon network o boomerang.

Är det något speciellt avsnitt då söker ? :)
Jag skulle vilja ha många utav dem, dexters lab, scooby doo, powerpuffpinglorna m.m.  :D

karlssonpataket

Citat från: BullenHofors skrivet 22 januari 2022 kl. 15:28:43Har en massa Cartoon network o boomerang.

Är det något speciellt avsnitt då söker ? :)
Hej BullenHofors,

Vi har letat efter dem avsnitt och serier ni har? 
Finns det möjligtvis någon chans att få ta del av dessa avsnitt och serier igen? 

Google, dropbox eller komma förbi med en större hårddisk och ta del av gamla godsakerna 
Ser framemot ditt svar 


God fortsättning! 

Mvh
Karlsson 

karlssonpataket

Citat från: Elios skrivet  4 augusti 2022 kl. 05:20:16Jag har dem annars.
hej Elios vi provar hos dig med! :) 

Vi har letat efter dem avsnitt och serier ni har? 

Finns det möjligtvis någon chans att få ta del av dessa avsnitt och serier igen? 

Google, dropbox eller komma förbi med en större hårddisk och ta del av gamla godsakerna 
Ser framemot ditt svar 


God fortsättning! 

Mvh
Karlsson 

Robban1993

Tur att man sparade massor från CN ! :) 

Jabberjaw

Citat från: Robban1993 skrivet  4 mars 2023 kl. 15:14:33Tur att man sparade massor från CN ! :)
Vilka årgångar? Har mest från 1993 - 1994. Men även rätt mycket 2005-2010 blandat. Synd bara att dom flesta kanaler sände som bäst på 90 talet och tidigt 2000-tal...

Samma med TV kanalen Boomerang. Den har ju tappat sitt och stupat rakt ner i sophinken.

Scoobydoofan1

Citat från: Jabberjaw skrivet  5 mars 2023 kl. 11:49:39Vilka årgångar? Har mest från 1993 - 1994. Men även rätt mycket 2005-2010 blandat. Synd bara att dom flesta kanaler sände som bäst på 90 talet och tidigt 2000-tal...

Samma med TV kanalen Boomerang. Den har ju tappat sitt och stupat rakt ner i sophinken.
Särkild när det gäller serierna från 90 taler men också vissa efter 2000 talet, Ozzy & Drix är en serie som dom brukade visa.

björnendenandre


JTdogzone

Skulle någon kunna skicka gammla cartoon network serier till mig :D

samlarenjojo98

Hejsan!
jag undrar om det skulle finnas möjlighet att da del av lite serier (Främst CN o Boomerang)
Jag hade tidigare en hårddisk med massa serier men den gick i backen vid flytten :( så om någon skulle kunna hjälpa mig skulle jag vara otroligt tacksam :D