Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Om Stellan Skarsgård dubbade en figur?

Startat av Skokaka, 22 augusti 2022 kl. 18:52:20

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

Om Stellan Skarsgård gjorde rösten till vilken figur som helst, vem tycker ni att han borde passa som? Jag vet att han har varit Scooby-Doo, men att han inte var så bra i rollen, tyvärr... :-\

Annars så är han lysande. Ni kanske har mer än bara en figur i tanken, så ni kan säga hur många ni kommer på som ni tycker att Stellan Skarsgård skulle passa som.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

Muminpappan i trollvinter i Mumindalen för att det är han som är originalrösten.

Lillefot

Inspektör Klovén, om Disney någonsin känner för att göra en film/serie med honom.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

TonyTonka

Citat från: Lillefot skrivet 22 augusti 2022 kl. 19:25:50Inspektör Klovén, om Disney någonsin känner för att göra en film/serie med honom.
Jag hade nog castat Mikael Persbrandt som Inspektör Klovén.

Vad gäller frågan om Stellan Skarsgård så är jag inte helt hundra på hur han låter, har typ bara hört honom som Scooby-Doo. Sedan såg jag honom iofs i Jönssonligans största kupp, men det var typ 7-8 år sedan, så jag minns inte hur han lät där. ^^
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Lillefot

Citat från: TonyTonka skrivet 22 augusti 2022 kl. 19:28:47Jag hade nog castat Mikael Persbrandt som Inspektör Klovén.

Vad gäller frågan om Stellan Skarsgård så är jag inte helt hundra på hur han låter, har typ bara hört honom som Scooby-Doo. Sedan såg jag honom iofs i Jönssonligans största kupp, men det var typ 7-8 år sedan, så jag minns inte hur han lät där. ^^
Du kan höra hur han låter i det här klippet. Det har 21 år på nacken så hans röst kan ha förändrats sedan dess, men det ger en inblick:

https://www.youtube.com/watch?v=iIRP2_CaR04&t=241s

Mikael Persbrand hade också varit ett bra val, med fördel så bör det vara någon med erfarenhet från polisserier.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran