Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Melodifestivalen

Startat av TonyTonka, 25 februari 2012 kl. 20:34:56

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Elios

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  2 april 2020 kl. 22:42:12
Vem menar hon med film hatande skurk?

Ingen aning. Hon tror att denna värld innebär att vi är skurkar om vi inte håller med henne etc.  ;D

clara liljeberg

jag har fått nog av dig och dina elaka tjat och pladder så nu önskar jag att du inte ens existerar längre och att du aldrig har hört det där från dig din glasögonorm.

clara liljeberg

och nu är du emot mig och jag har lärt min läxa om att du inte jobbar med film och du bara är en nörd som bara läser böcker och inte vet ett dugg om filmskapande. >:( >:( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Elios

Citat från: clara liljeberg skrivet  3 april 2020 kl. 09:04:59
jag har fått nog av dig och dina elaka tjat och pladder så nu önskar jag att du inte ens existerar längre och att du aldrig har hört det där från dig din glasögonorm.

Jag har inte ens glasögon. Bara det du säger nu bevisar ju bara hur efterbliven man kan vara.

Elios

Citat från: clara liljeberg skrivet  3 april 2020 kl. 09:07:36
och nu är du emot mig och jag har lärt min läxa om att du inte jobbar med film och du bara är en nörd som bara läser böcker och inte vet ett dugg om filmskapande. >:( >:( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Jag vet nog mer än du om filmskapande då jag har jobbat med det.   ;D

gstone

Jag gillar närt folk som också har dubbat är med !! :D :D :D :D  :) :) :)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet 30 augusti 2020 kl. 12:48:27
Jag tittar inte längre på Melodifestivalen och förstås tittar jag inte på TV längre, förutom när jag använder min DVD-spelare och spela TV-spel, men förutom det inget annat.
Ja Mello har verkligen blivit sämre med åren

Lilla My

Citat från: MOA skrivet 30 augusti 2020 kl. 21:37:34
Ja Mello har verkligen blivit sämre med åren

Dude do you even 2007 ? Eller 80-talet?

gstone

Vilka dubbar är med i Melodifestivalen ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

E


MOA


Lilla My

Citat från: MOA skrivet  9 september 2020 kl. 21:36:20
2017-Idag

Du menar alltså att Mello 2017 - 2020 verkligen har sämre låtar och upplägg än 80-talet?

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Oskar

Citat från: gstone skrivet  9 september 2020 kl. 19:21:18
Vilka dubbar är med i Melodifestivalen ?
Jag har läst på nätet om dubbar var med Melodifestivalen jag hittar bl.a Vicki Benckert, Monica Forsberg, Peter Wanngren, Bertil Engh, Lena Ericsson, Per-Erik Hallin, Pernilla Wahlgren, Tommy Nilsson, m.m

gstone

Citat från: Oskar skrivet  9 september 2020 kl. 22:21:52
Jag har läst på nätet om dubbar var med Melodifestivalen jag hittar bl.a Vicki Benckert, Monica Forsberg, Peter Wanngren, Bertil Engh, Lena Ericsson, Per-Erik Hallin, Pernilla Wahlgren, Tommy Nilsson, m.m

Tack så mycket ! ;D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.