Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Tracy Beaker

Startat av MB, 27 april 2024 kl. 17:09:28

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MB

Tracy Beakers dröm har gått på SVT sedan 2002 när den var nygjord men när dubbades den? Minns att jag har sett den på originalspråk som barn.

Kan det vara så att Tracy Beaker kommer tillbaka är dubbad innan Tracy Beakers dröm fast att det är en uppföljare?

Steffan Rudvall

Citat från: MB skrivet 27 april 2024 kl. 17:09:28Tracy Beakers dröm har gått på SVT sedan 2002 när den var nygjord men när dubbades den? Minns att jag har sett den på originalspråk som barn.

Kan det vara så att Tracy Beaker kommer tillbaka är dubbad innan Tracy Beakers dröm fast att det är en uppföljare?
Jag antar att Tracy Beakers dröm visades med svenskt tal först vid reprisomgången 2015... 

MB

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 27 april 2024 kl. 18:03:59Jag antar att Tracy Beakers dröm visades med svenskt tal först vid reprisomgången 2015...
Båda Tracy Beaker serierna verkar vara dubbade av Eurotroll och 2010 & 2015 är ganska sent kanske kan man fråga dem om uppgifter till Tracy Beaker kommer tillbaka och Tracy Beakers dröm?