Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Sonic the Hedgehog (2020)

Startat av gorehound, 16 november 2019 kl. 03:52:11

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Är det inte ett fel då? Alltså att de Skandinaviska ljudspåren saknas om man har en vanlig prenumeration.

Anders M Olsson

Jag har nu lagt ett ärende i SkyShowtimes hjälpcenter på att det inte finns svenskt tal i Sonic 2, och påpekat att personer som abonnerar via Telia faktiskt kan välja svenskt tal.

Ni andra som liksom jag abonnerar direkt utan att gå via Telia kan väl också lägga ett ärende till dem? Om flera personer påpekar samma sak kanske de åtgärdar problemet!

Daniel Hofverberg

Citat från: Anders M Olsson skrivet 29 september 2022 kl. 10:32:46Jag har nu lagt ett ärende i SkyShowtimes hjälpcenter på att det inte finns svenskt tal i Sonic 2, och påpekat att personer som abonnerar via Telia faktiskt kan välja svenskt tal.

Ni andra som liksom jag abonnerar direkt utan att gå via Telia kan väl också lägga ett ärende till dem? Om flera personer påpekar samma sak kanske de åtgärdar problemet!
Hur har du gjort det? Det enda jag hittar i SkyShowtimes hjälpcenter är att skicka e-post till dem, och det verkar inte fungera - när jag skrivit ett meddelande och klickar på "Skicka" så får jag bara "Oj! Något gick fel"... :(

Anders M Olsson

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 29 september 2022 kl. 20:46:13Hur har du gjort det? Det enda jag hittar i SkyShowtimes hjälpcenter är att skicka e-post till dem, och det verkar inte fungera - när jag skrivit ett meddelande och klickar på "Skicka" så får jag bara "Oj! Något gick fel"... :(
Då är det nog samma formulär som jag använde. Det svåraste för mig var att hitta själva formuläret för att kontakta dem.
https://www.skyshowtime.com/se/help/email-us

Där valde jag "Vill ge feedback" under "Välj ämne" och skrev mitt meddelande i rutan under. Det fungerade för mig, och inom några minuter fick jag kvittens på mail om att ärendet var mottaget.

Senare i kväll fick jag följande svar:
CitatTack för att du har kontaktat SkyShowtime kundtjänst. Vi förstår att du har problem med talet av Sonic the Hedgehog 2. Vi har lyft fram detta problem till våra team för ytterligare granskning och de berörda teamen arbetar på detta för att lösa problemet. Vi kommer att göra vårt bästa för att lösa problemet så snart som möjligt. Du kommer att få ett meddelande när problemet är löst. Kontakta oss gärna om du upplever några problem. Vi hjälper dig gärna att hjälpa dig.

Daniel Hofverberg

Citat från: Anders M Olsson skrivet 30 september 2022 kl. 00:10:33Då är det nog samma formulär som jag använde. Det svåraste för mig var att hitta själva formuläret för att kontakta dem.
https://www.skyshowtime.com/se/help/email-us

Där valde jag "Vill ge feedback" under "Välj ämne" och skrev mitt meddelande i rutan under. Det fungerade för mig, och inom några minuter fick jag kvittens på mail om att ärendet var mottaget.
Skumt, för det fungerar fortfarande inte för mig. Jag följde nu din länk och valde "Vill ge feedback", men efter att jag skickat in meddelandet får jag bara följande:

SkyShowtime - Något gick fel.png

Varför fungerar det för dig, men inte för mig...? Är det fler som får samma meddelande som jag?

Steffan Rudvall

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 30 september 2022 kl. 00:18:57Skumt, för det fungerar fortfarande inte för mig. Jag följde nu din länk och valde "Vill ge feedback", men efter att jag skickat in meddelandet får jag bara följande:

SkyShowtime - Något gick fel.png

Varför fungerar det för dig, men inte för mig...? Är det fler som får samma meddelande som jag?
Något med din ip-adress kanske?

Daniel Hofverberg

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 30 september 2022 kl. 00:27:21Något med din ip-adress kanske?
Det verkar vara webbläsarberoende. Jag ser nu att det fungerar i Chrome, men inte i Edge - vilket är märkligt, med tanke på att Edge numera har samma renderingsmotor som Chrome och alltså ska fungera identiskt...

Anders M Olsson

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 30 september 2022 kl. 00:34:53Det verkar vara webbläsarberoende. Jag ser nu att det fungerar i Chrome, men inte i Edge - vilket är märkligt, med tanke på att Edge numera har samma renderingsmotor som Chrome och alltså ska fungera identiskt...
Det förklarar varför det fungerade hos mig, men inte hos dig. Jag använder nästan uteslutande Firefox, och i någon liten mån Chrome, men nästan aldrig Edge.

Men det är dåligt av SkyShowtime om deras kontaktformulär inte fungerar med alla de vanliga webbläsarna.

Daniel Hofverberg

Citat från: Anders M Olsson skrivet 30 september 2022 kl. 06:56:40Det förklarar varför det fungerade hos mig, men inte hos dig. Jag använder nästan uteslutande Firefox, och i någon liten mån Chrome, men nästan aldrig Edge.

Men det är dåligt av SkyShowtime om deras kontaktformulär inte fungerar med alla de vanliga webbläsarna.
Ja, precis - i synnerhet som det faktiskt gick att skicka in formuläret, men att svaret kom från deras server; vilket måste betyda att SkyShowtime avsiktligt läser av vilken webbläsare som användaren kör och bara hanterar svaret om man använder vissa specifika webbläsare... :(
(Jag kan köpa om man exempelvis använder specifika finesser som inte stöds av alla webbläsare, men inte att avsiktligt "blockera" vissa webbläsare)

Själv använder jag huvudsakligen Edge, men ibland Chrome. Firefox använder jag bara om jag måste testa med när jag programmerar.

Anders M Olsson

Det var ett tag sen jag senast testade, men nu fungerar faktiskt svenskt tal i Sonic the Hedgehog 2 !

Det finns både tal och text på följande språk:
Engelska, svenska, norska, danska, finska, holländska och portugisiska.


MOA


Marcusen

Citat från: MOA skrivet 12 februari 2023 kl. 19:35:11Wow,vem orkar titta & dessutom i fel ämne,wow
Hittade inget ämne om bara Sonic eller om den specifika serien så fick bli här. Jag orkar i alla fall inte titta på det men någon kanske gör det

Skokaka


MOA