Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Nya Röstskådespelarna

Startat av Christian Hedlund, 18 juli 2019 kl. 07:34:27

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

TonyTonka

Jag har nu stöttat på kickstarten, hade bidragit med mer om jag inte varit en sådan slösare. xD

https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

RC

#226
Jag har nu stöttat Kickstartern med det lilla jag kunde. Men även om man som mig inte kan bidra med mycket kan man ändå bidra för varenda slant räknas.

Citat från: TonyTonka skrivet 20 juni 2021 kl. 00:44:49Synd att jag missade kickstarter kampanjen, hade stöttat den om jag upptäckt den tidigare.  :'(
Då får du stötta den här gången.

RC


Lillefot

Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Disneyfantasten

Citat från: Lillefot skrivet  6 oktober 2022 kl. 15:29:33Nämen vad fasanfullt kul att få höra det. :D

Jag kan ingenting annat än att hålla med...

Nu har vi minsann något att se framemot; Hasse Jonsson & Bjarne Heuser, fader & dotter Sjöquist, moder & dotter Pålsson Wiklund, Jennie Jahns & Ole Ornered och Josefina Hylén & Nicklas Berglund.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet  6 oktober 2022 kl. 18:54:07Jag kan ingenting annat än att hålla med...

Nu har vi minsann något att se framemot; Hasse Jonsson & Bjarne Heuser, fader & dotter Sjöquist, moder & dotter Pålsson Wiklund, Jennie Jahns & Ole Ornered och Josefina Hylén & Nicklas Berglund.
Hasse Yes!

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

TonyTonka

https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Fråga

Borde inte Dubbningshemsidan vara den största målgruppen för denna pod? Varför verkar det som att de flesta här inte bryr sig om den? Jag tror att Christian & också märkt att det inte finns så mycket intresse här. Varför?

TonyTonka

Citat från: Fråga skrivet  6 oktober 2022 kl. 19:26:20Borde inte Dubbningshemsidan vara den största målgruppen för denna pod? Varför verkar det som att de flesta här inte bryr sig om den? Jag tror att Christian & också märkt att det inte finns så mycket intresse här. Varför?
Jag bryr mig. Hann dock inte stötta säsong två eftersom att den redan hade gått ut när jag upptäckte den.

Annars har jag inget bra svar, kanske de som är intresserade här hör av sig direkt till Christian, vad vet jag.
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Disneyfantasten

Jag bryr mig, absolut, men eftersom att jag är autism så är jag urdålig på att betala via mobil, dator, surfplatta, osv., hade jag kunnat så hade jag skänkt pengar med en gång!

Christian Hedlund

Citat från: Fråga skrivet  6 oktober 2022 kl. 19:26:20Borde inte Dubbningshemsidan vara den största målgruppen för denna pod? Varför verkar det som att de flesta här inte bryr sig om den? Jag tror att Christian & också märkt att det inte finns så mycket intresse här. Varför?

Det här är ett av det största mysterierna som sprungit runt i mitt huvud under båda våra Kickstarters. 
Jag trodde den här showen var ett unikt tillfälle för medlemmar på detta forum att äntligen få en show som dök ner djupt i det ämne som hela den här siten handlar om. Istället har jag mötts av 0 intresse och kritik om "tiggeri" och besvikna röster om att just en viss röst inte är med denna gång och ibland suckar om att "Synd att inte X är med, för hen är död"! Jag är ledsen, jag kan inte göra något åt att folk gått ur tiden, men det är ju därför jag och Linn Ehrner försöker göra showen! Så vi får med så många som möjligt!

Det har varit tillfällen så jag varit så frustrerad över ointresset här att jag funderat på att sluta posta. För det ger 0 feedback. 

Forumet får gärna motbevisa mig kring intresset av en show som denna och självklart komma med feedback kring vad de känner är ointressant, men forumet har helt enkelt inte alls visat det intresse jag trodde det skulle göra. I mina ögon alltså.

Jag fattar, alla kommer inte gilla vår show, men ämnet måste väl ändå vara precis det den här siten önskar sig? Jag vet att JAG önskat mig det i många år, något som resulterade i att jag startade showen själv tillslut.

Vad beror ointresset på? Jag är jättenyfiken.

//Hedlund
Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

TonyTonka

Citat från: Christian Hedlund skrivet  7 oktober 2022 kl. 13:11:47Det här är ett av det största mysterierna som sprungit runt i mitt huvud under båda våra Kickstarters.
Jag trodde den här showen var ett unikt tillfälle för medlemmar på detta forum att äntligen få en show som dök ner djupt i det ämne som hela den här siten handlar om. Istället har jag mötts av 0 intresse och kritik om "tiggeri" och besvikna röster om att just en viss röst inte är med denna gång och ibland suckar om att "Synd att inte X är med, för hen är död"! Jag är ledsen, jag kan inte göra något åt att folk gått ur tiden, men det är ju därför jag och Linn Ehrner försöker göra showen! Så vi får med så många som möjligt!

Det har varit tillfällen så jag varit så frustrerad över ointresset här att jag funderat på att sluta posta. För det ger 0 feedback.

Forumet får gärna motbevisa mig kring intresset av en show som denna och självklart komma med feedback kring vad de känner är ointressant, men forumet har helt enkelt inte alls visat det intresse jag trodde det skulle göra. I mina ögon alltså.

Jag fattar, alla kommer inte gilla vår show, men ämnet måste väl ändå vara precis det den här siten önskar sig? Jag vet att JAG önskat mig det i många år, något som resulterade i att jag startade showen själv tillslut.

Vad beror ointresset på? Jag är jättenyfiken.

//Hedlund

Mina enda teorier är att folk helt enkelt tappade intresset när du frågade om pengar, för att de kanske inte förstod varför du var tvungen att göra så, när du kunde göra hela första säsongen utan kickstarter. Sedan tycker jag att jag sett podden nämnas både här och där på forumet, speciellt som källa (att Annelie Bhagavan nämnde att Dennis Granberg är hennes son till exempel), sedan skulle det också kunna vara att de som är medlemmar här på sidan sedan har hört av sig och framfört önskemål och kritik om podden, fast via mail eller youtube i stället, jag har till exempel skickat frågor till podden både via mail, men också här på forumet, och ibland även på youtube. Men det är som sagt bara spekulationer från min sida.

Tråkigt i alla fall om du känner att vi inte uppskattar podden, för det tror jag de flesta här gör. :)

För min egen del kan jag säga att jag tyvärr missade eran första kickstarter då jag inte upptäckte den förän den redan hade gått ut, så därför bidrog jag denna gången i stället, och kommer antagligen göra det nästa gång också.
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Sabelöga

Citat från: Christian Hedlund skrivet  7 oktober 2022 kl. 13:11:47Det här är ett av det största mysterierna som sprungit runt i mitt huvud under båda våra Kickstarters.
Jag trodde den här showen var ett unikt tillfälle för medlemmar på detta forum att äntligen få en show som dök ner djupt i det ämne som hela den här siten handlar om. Istället har jag mötts av 0 intresse och kritik om "tiggeri" och besvikna röster om att just en viss röst inte är med denna gång och ibland suckar om att "Synd att inte X är med, för hen är död"! Jag är ledsen, jag kan inte göra något åt att folk gått ur tiden, men det är ju därför jag och Linn Ehrner försöker göra showen! Så vi får med så många som möjligt!

Det har varit tillfällen så jag varit så frustrerad över ointresset här att jag funderat på att sluta posta. För det ger 0 feedback.

Forumet får gärna motbevisa mig kring intresset av en show som denna och självklart komma med feedback kring vad de känner är ointressant, men forumet har helt enkelt inte alls visat det intresse jag trodde det skulle göra. I mina ögon alltså.

Jag fattar, alla kommer inte gilla vår show, men ämnet måste väl ändå vara precis det den här siten önskar sig? Jag vet att JAG önskat mig det i många år, något som resulterade i att jag startade showen själv tillslut.

Vad beror ointresset på? Jag är jättenyfiken.

//Hedlund
Jag kan bara tala för mej själv här men, jag har inga som helst pengar. Jag uppskattar verkligen din podd men kan tyvär inte bidra. Så jag har inte skrivit något vad jag kan minnas.

Jag tänker det kan finnas andra i min situation som uppskattar det som du gör men inte skriver något eller bara bidrar finansiellt och då är det bara gnällspikarna som hörs tyvär. Trots allt så har ju ni mött era mål i alla tre säsonger så bevisligen finns det ju ett intresse annars hadde väll inte folk röstat med fötterna. Men för den sakens skull behöver man inte också uttala sej. Sen är det ju svårt att veta hur många som kommer härifrån.
Houba !

Svar

Jag tror att ni kommit med era kickstarters i svåra perioder den första under coronapandemin och nu med inflationen. De flesta på Dubbningshemsidan uppskattar nog podcasten men har kanske inte råd och därför känner de sig kanske som att de inte kan visa intresse för att de inte har kunnat bidra. 

Men sen tycker jag att själva sidan kunde ha marknadsfört röstskådespelarna exempelvis på dubbningsshemsidan startsida.