Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Konstiga teorier om Disneyfilmer

Startat av Adam Larsson, 5 augusti 2020 kl. 10:33:53

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

De finns så många sjuka teorier

Steffan Rudvall

Jag hörde nyligen en teori om att Bobby från Janne Långben the Movie egentligen är en övergiven eller bortadopterad äldre Goofy JR.

Lennartsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 13 juni 2024 kl. 09:40:06Jag hörde nyligen en teori om att Bobby från Janne Långben the Movie egentligen är en övergiven eller bortadopterad äldre Goofy JR.
Den har jag också hörtBobby.jpg

Mathilda Gustafsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 13 juni 2024 kl. 09:40:06Jag hörde nyligen en teori om att Bobby från Janne Långben the Movie egentligen är en övergiven eller bortadopterad äldre Goofy JR.
Men Goofy Junior är ju Max eller?

Steffan Rudvall

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 13 juni 2024 kl. 15:32:51Men Goofy Junior är ju Max eller?
Det är lite osäkert men jag själv ser Goofy Junior som att det är Max då jag har för mig att Max faktiskt presenterar sig som Goofy Junior i ett avsnitt av Långbens galna gäng.

Will Siv

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 13 juni 2024 kl. 15:36:18Det är lite osäkert men jag själv ser Goofy Junior som att det är Max då jag har för mig att Max faktiskt presenterar sig som Goofy Junior i ett avsnitt av Långbens galna gäng.
Och så här såg PJ ut från början.

hq720.jpg
- what.

MOA

Citat från: Lennartsson skrivet 13 juni 2024 kl. 15:24:49Den har jag också hörtBobby.jpg
Dom är faktiskt lite lika, han skulle kunna växt och utvecklat coolare attityd

Mathilda Gustafsson

Att Aristocats är en rip off av Gay Purr-ee.

MOA

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  4 juli 2024 kl. 01:36:56Att Aristocats är en rip off av Gay Purr-ee.
Aldrig sett den filmen men är den inte skapad av Chuck Jones? Inte sett så mycket av honom förutom Looney Tunes & Tom & Jerry. Älskade Aristocats när jag var barn

Mathilda Gustafsson

Citat från: MOA skrivet  4 juli 2024 kl. 11:47:20Aldrig sett den filmen men är den inte skapad av Chuck Jones? Inte sett så mycket av honom förutom Looney Tunes & Tom & Jerry. Älskade Aristocats när jag var barn
Officiellt hjälpte Jones bara till med filmen men Warner kom på honom och sparkade honom för kontaktsbrott.

Will Siv

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  4 juli 2024 kl. 11:52:09Officiellt hjälpte Jones bara till med filmen men Warner kom på honom och sparkade honom för kontaktsbrott.
Och det var så han gick över till MGM 

(inte så olikt Tex Avery 20 år tidigare)
- what.