Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Röster till skådespelare.

Startat av Elios, 15 december 2019 kl. 01:54:27

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Elios

Elina Raeder passar bra i många kvinnliga ungas roller så som Megan Fox, Hilary Duff, Anna Sophia Robb, Amanda Crew, Amanda Bynes, Amanda Seyfried etc.
Nu vet jag att hon har ju redan dubbat Hilary Duff i Fullt Hus 1 & 2 Men tänkte eftersom hon är så himla bra där så kan hon ju fortsätta med dem andra också.  ;D ::) :P

gstone

Jag tycker Jan Åström är bra på att dubba Brad Garrett Stand up Komikern känd för sin roll i den älskade komedi serien Alla Älskar Raymond på 90-talet.

Kul Trivia. Min morfar ser fortfarande på Alla Älskar Raymond när den går på tv
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

Citat från: gstone skrivet  1 mars 2020 kl. 17:23:29
Jag tycker Jan Åström är bra på att dubba Brad Garrett Stand up Komikern känd för sin roll i den älskade komedi serien Alla Älskar Raymond på 90-talet.

Kul Trivia. Min morfar ser fortfarande på Alla Älskar Raymond när den går på tv

Borde inte kanske Amy Diamond dubba någon från den serien också!? Menar att hennes då efternamn låter ju väldigt lik just Raymond.  ;D

gstone

Rikard Wolf tycker jag lätt JÄTTELIKE Armand Assante :D :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Birgitta Fernström tycker jag passar bra till att dubba Tress MacNeille. Tress MacNeille har gjort oräkneliga roller för alla animations studios i Amerika i stort sätt.  Hon var röst år Petronella  i Askungen 2 och 3, Miss Hara i min granne Totoro , Kajsa Anka i många för en hel rad sin Produktioner, Mom i Futurama och Agnes Skinner, Brandine Spuckler och  Lindsey Naegle i min favoritserie NÅGONSIN the Simpsons.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

Allan Svensson passar i princip alla fadersfigurer som typ Morgan Freeman gör.  ;D

Samlaren

Citat från: Elios skrivet  2 mars 2020 kl. 17:47:55
Borde inte kanske Amy Diamond dubba någon från den serien också!? Menar att hennes då efternamn låter ju väldigt lik just Raymond.  ;D

Hon heter dock inte Diamond i efternamn Diamond var hennes artist efternamn. Deasismont är hennes riktiga efternamn.

gstone

Jag tyckte utan tvekan Lizette Pålsson är bäst på att dubba  Samantha Mathis. En amerikansk skådis peska som var med Super Mario Brothers , Thrillern American Psycho och filmen version av Marvel hjälten the Punisher dock inte den med Dolph Lundgren från 80-talet ! :)

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Jessica Liedberg är den bästa personen i Sverige tycker jag att dubba Bonnie Hunt  :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Niklas Engdahl är BÄST på att dubba manusförfattaren och skådespelaren Jim Rash. Rash är mest känd för att spelat rektorn i Community om ni undrar. 
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Jag tycker att Ayla Kabaca är väldigt bra på att dubba skådespelerskan och Komikern Wendi McLendon-Covey som är med i serien The Goldbergs och hade roll i Adam Sandler filmen Blended 2014.

Kabaca dubba McLendon-Covey fler gånger !
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Steve Kratz tycker är väldigt bra på att dubba Teddy Newton på Svenska. Newton är främst inte en skådespelaren utan en artist på Pixar som jobbat med Karaktärsdesign på Superhjältarna och var en "Visual Development Artist" på Upp. Men han hoppar i jämna mellanrum in i olika av Pixars filmer och gör röster här och där med. Just nu skrev han manus till film baserad på samlar figurerna Funko Pops. Han var också med och gjorde Karaktärsdesign på Järnjätten innan han började jobba på Pixar 😄

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Joakim Jennefors dubbade Danny DeVito en gång  ;D

Undrar hur det  blev ???

DVn  är rätt lätt att få tag i. Men alltid en aning för dyr för att ska orka bry mig om att köpa den  :(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

Citat från: gstone skrivet 30 mars 2020 kl. 23:00:27
Joakim Jennefors dubbade Danny DeVito en gång  ;D

Undrar hur det  blev ???

DVn  är rätt lätt att få tag i. Men alltid en aning för dyr för att ska orka bry mig om att köpa den  :(

Det hade jag dock velat höra. Men vet inte vilken film dock.   >:(

gstone

Citat från: Elios skrivet 30 mars 2020 kl. 23:04:30
Det hade jag dock velat höra. Men vet inte vilken film dock.   >:(

Sagan om My Litte Pony  :D :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.