Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Nya Scooby doo filmer

Startat av Scoobydoofan1, 18 mars 2020 kl. 10:50:06

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Scoobydoofan1

Hejsan jag undrar vad är det andra folk på dubbningshemsidan tycker om dom Scooby doo filmerna som kom ut efter Hannah barbera dog i 2001? Vad är det ni tycker om filmernas kvalitet och stil? Gäller också serier om ni vill skriva era åsikter.

Steffan Rudvall

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 18 mars 2020 kl. 10:50:06
Hejsan jag undrar vad är det andra folk på dubbningshemsidan tycker om dom Scooby doo filmerna som kom ut efter Hannah barbera dog i 2001? Vad är det ni tycker om filmernas kvalitet och stil? Gäller också serier om ni vill skriva era åsikter.

William Hanna dog 2001 men Joseph Barbera sista Scooby Doo film var Chill Out Scooby Doo! (Ta det kallt Scooby Doo)  2007 den kom ut 1 år efter hans död.

Scooby Doo på Zombieön
Scooby Doo och Häxan Spöke
Scooby Doo och Inkräktar från rymden
Scooby Doo och Cyberjakten
Är de bästa Scooby Doo filmerna

De nyare filmerna är så förutsägbara och har väldigt dålig kavlitet på sin animation.

Men Scooby Doo Camp Scare (Scooby Doo Rysliga Sommar) är nog den bästa av de nya filmerna.

Scoobydoofan1

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 18 mars 2020 kl. 11:23:23
William Hanna dog 2001 men Joseph Barbera sista Scooby Doo film var Chill Out Scooby Doo! (Ta det kallt Scooby Doo)  2007 den kom ut 1 år efter hans död.

Scooby Doo på Zombieön
Scooby Doo och Häxan Spöke
Scooby Doo och Inkräktar från rymden
Scooby Doo och Cyberjakten
Är de bästa Scooby Doo filmerna

De nyare filmerna är så förutsägbara och har väldigt dålig kavlitet på sin animation.

Men Scooby Doo Camp Scare (Scooby Doo Rysliga Sommar) är nog den bästa av de nya filmerna.
Dom filmerna var också bra, inkluderad Scooby doo och boo brödrana

Steffan Rudvall

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 18 mars 2020 kl. 12:10:30
Dom filmerna var också bra, inkluderad Scooby doo och boo brödrana
Den är mer tv special än flim

Scoobydoofan1

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 18 mars 2020 kl. 12:13:13
Den är mer tv special än flim
Ok då, men vad säga om dom nyare filmerna kleopatra's förbannelse och filmerna efter? Måste säga att Scooby doo och förnekelsen av den 13 spöket var en urusel film, samma sak med zombie ön filmen. Dom blev ju helt förstörda.

Steffan Rudvall

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 18 mars 2020 kl. 12:16:21
Ok då, men vad säga om dom nyare filmerna kleopatra's förbannelse och filmerna efter?
Alla filmer från och med Scooby på Zombieön är direkt till DVD/VHS dem första var bra men de blev sämre och sämre.
Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 18 mars 2020 kl. 12:16:21
Måste säga att Scooby doo och förnekelsen av den 13 spöket var en urusel film, samma sak med zombie ön filmen. Dom blev ju helt förstörda.

Det beror ju på att i både Scooby Doo och de 13 gastarna och i Scooby Doo på Zombieön sår ju varelserna riktiga men nu fört tiden dem alltid fake. Det är ju därför som Scooby Doo och det 13:e spöken förbannelse meningen med hela serien är ju att fånga alla dessa riktiga gastar.

Scoobydoofan1

#6
Citat från: Steffan Rudvall skrivet 18 mars 2020 kl. 12:34:19
Alla filmer från och med Scooby på Zombieön är direkt till DVD/VHS dem första var bra men de blev sämre och sämre.
Det beror ju på att i både Scooby Doo och de 13 gastarna och i Scooby Doo på Zombieön sår ju varelserna riktiga men nu fört tiden dem alltid fake. Det är ju därför som Scooby Doo och det 13:e spöken förbannelse meningen med hela serien är ju att fånga alla dessa riktiga gastar.
På grund av att filmerna har blivit sämre så vägrar jag se dom som "Canon" för zombie ön eller Scooby doo och de 13 gastar. Det här är bara början på förstörelsen av Scooby doo filmer tror jag, det enda som räddade franchisen och gjorde det intressant var ju Scooby doo mystery incorporated, jämfört med be cool Scooby doo. Avskyr också att dom inte är vuxna som dom klassiska filmerna av Scooby doo, cyberjakten och tidigare filmer.

Steffan Rudvall

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 18 mars 2020 kl. 12:48:02
Det roligaste är med att filmerna har blivit sämre så vägrar jag se dom som "Canon" för zombie ön eller Scooby doo och de 13 gastar. Det här är bara början på förstörelsen av Scooby doo filmer tror jag, det enda som räddade franchisen och gjorde det intressant var ju Scooby doo mystery incorporated, jämfört med be cool Scooby doo. Avskyr också att dom inte är vuxna som dom klassiska filmerna av Scooby doo, cyberjakten och tidigare filmer.
Ja fast den nya 3D animerade bio filmen ser verkligen lovande ut

https://youtu.be/auHGerr81os

Scoobydoofan1

#8
Citat från: Steffan Rudvall skrivet 18 mars 2020 kl. 13:00:56
Ja fast den nya 3D animerade bio filmen ser verkligen lovande ut

https://youtu.be/auHGerr81os
Ouch.... röstskådespelarna måste man vänja sig med. Är det fel om man inte gillar dom jämfört med dom gamla?

Steffan Rudvall

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 18 mars 2020 kl. 14:02:37
Ouch.... röstskådespelarna måste man vänja sig med. Är det fel att jag inte gillar dom jämfört med dom gamla?
Vilka mennar du med gamla?

Scoobydoofan1

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 18 mars 2020 kl. 14:47:31
Vilka mennar du med gamla?
Cyberjakten och tidigare filmer, också inkluderad är tidigare Scooby's doo serier också.

Steffan Rudvall

Så du gillar Media Dubb och Sun Studio?

Scoobydoofan1

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 18 mars 2020 kl. 15:55:40
Så du gillar Media Dubb och Sun Studio?
Föredrar mediadubb när det gäller filmerna och serierna.

Steffan Rudvall

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 18 mars 2020 kl. 16:32:31
Föredrar mediadubb när det gäller filmerna och serierna.
Jag med men tycker Sun Studio Köpenhamn är lite sharmig.

Sun Studio Köpenhamn har ju dubbat alla bra Scobby Doo filmer

Scooby Doo möter bröderna Bu
Scooby Doo på Zombieön
Scooby Doo och Häxan Spöke
Scooby Doo och Inkräktar från rymden
Scooby Doo och Cyberjakten

Jag tror aldrig Media Dubb dubbat någon Scooby Doo film utan bara serier om man inte räknar Scooby Doo i Hollywood men det är en cirka 50 min tv special.

Scoobydoofan1

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 18 mars 2020 kl. 16:41:24
Jag med men tycker Sun Studio Köpenhamn är lite sharmig.

Sun Studio Köpenhamn har ju dubbat alla bra Scobby Doo filmer

Scooby Doo möter bröderna Bu
Scooby Doo på Zombieön
Scooby Doo och Häxan Spöke
Scooby Doo och Inkräktar från rymden
Scooby Doo och Cyberjakten

Jag tror aldrig Media Dubb dubbat någon Scooby Doo film utan bara serier om man inte räknar Scooby Doo i Hollywood men det är en cirka 50 min tv special.
Filmerna är bra, är bara lite irriterad att serierna blev omdubbade av sun studios.