Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Filmer som kommer på bio och dubbas

Startat av Elios, 26 mars 2011 kl. 00:14:39

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Jag ska se Den makalöse Maurice, Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem, Super Mario Filmen, ElementärtTrolls 3, Den lilla sjöjungfrun, Migration och Wish.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  3 januari 2023 kl. 23:21:24Kom inte på någon bättre tråd att skriva detta i...

Filmer som jag definitivt kommer att se på bio detta år är Super Mario Filmen, Elementärt, Barbie, Trolls 3 och Wish...

Nästa år (2024) kommer jag att se Elio, Kung Fu Panda 3, Insidan Ut, Dumma Mej 4 samt den hittills otitlade filmen från Walt Disney Animation Studios...
Inte Migration  ?
Det är den nya filmen från Illumination .


Om en fågel familj på semester.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet  3 januari 2023 kl. 23:46:20Inte Migration  ?
Det är den nya filmen från Illumination .


Om en fågel familj på semester.

Kanske den också, men man måste tänka ekonomiskt, vi får se när det väl kommer en trailer.

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet  3 januari 2023 kl. 23:21:24Kom inte på någon bättre tråd att skriva detta i...

Filmer som jag definitivt kommer att se på bio detta år är Super Mario Filmen, Elementärt, Barbie, Trolls 3 och Wish...

Nästa år (2024) kommer jag att se Elio, Kung Fu Panda 3, Insidan Ut, Dumma Mej 4 samt den hittills otitlade filmen från Walt Disney Animation Studios...
Kung Fu Panda 3? Med den finns ju redan...

Disneyfantasten


gstone

#20
Citat från: Disneyfantasten skrivet  3 januari 2023 kl. 23:21:24Kom inte på någon bättre tråd att skriva detta i...

Filmer som jag definitivt kommer att se på bio detta år är Super Mario Filmen, Elementärt, Barbie, Trolls 3 och Wish...

Nästa år (2024) kommer jag att se Elio, Kung Fu Panda 3, Insidan Ut, Dumma Mej 4 samt den hittills otitlade filmen från Walt Disney Animation Studios...
Ska du inte se Asterix & Obelix: I drakens rike ?

rike
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet  9 januari 2023 kl. 13:02:26Ska du inte se Asterix & Obelix: I drakens rike ?

rike
Troligen inte, jag måste tänka på pengar då pengarna tyvärr inte räcker förevigt, dessutom så har jag som begränsning att hålla mig till amerikanska familjefilmer.

Men jag tycker väldigt mycket om Asterix så jag kommer garanterat att se filmen i efterhand, förresten så är Asterix-filmerna också familjefilmer!  :)

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  9 januari 2023 kl. 15:02:47Troligen inte, jag måste tänka på pengar då pengarna tyvärr inte räcker förevigt, dessutom så har jag som begränsning att hålla mig till amerikanska familjefilmer.

Men jag tycker väldigt mycket om Asterix så jag kommer garanterat att se filmen i efterhand, förresten så är Asterix-filmerna också familjefilmer!  :)
Ska du se den nya Dreamworks filmen Ruby Gillman, Teenage Kraken som kommer ut i slutet på Juni ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 16 mars 2023 kl. 17:15:24Ska du se den nya Dreamworks filmen Ruby Gillman, Teenage Kraken som kommer ut i slutet på Juni ?

Kollade just in trailern, den verkar okej, bättre än Babybossen-filmerna iallafall (har fortfarande inte sett filmerna, men kommer att göra det någon gång i framtiden när jag hinner och orkar göra det), jag kommer att ge den en chans, trots att den inte verkar hålla upp till DreamWorks-standarden, men det beror på om jag har nog med pengar då eller inte, jag kommer på ett eller annat sätt att lösa det, i värsta fall ser jag den i efterhand...

Oskar

Citat från: Disneyfantasten skrivet  9 januari 2023 kl. 15:02:47Troligen inte, jag måste tänka på pengar då pengarna tyvärr inte räcker förevigt, dessutom så har jag som begränsning att hålla mig till amerikanska familjefilmer.

Men jag tycker väldigt mycket om Asterix så jag kommer garanterat att se filmen i efterhand, förresten så är Asterix-filmerna också familjefilmer!  :)
Den nya Asterix filmen kommer snart på Streamingtjänsten t.ex Netflix, Viaplay, Cmore m.m.

Daniel Hofverberg

Citat från: Oskar skrivet 16 mars 2023 kl. 17:55:41Den nya Asterix filmen kommer snart på Streamingtjänsten t.ex Netflix, Viaplay, Cmore m.m.
Vilken streamingtjänst då?

I normala fall hade jag sett Asterix & Obelix: I drakens rike på bio, men då det varit så mycket premiärer på senare tid har jag haft fullt sjå med att hinna se de flesta av de Oscarsnominerade filmerna; så det mesta annat har tyvärr fått stryka på foten...

Oskar

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 16 mars 2023 kl. 20:35:28Vilken streamingtjänst då?

I normala fall hade jag sett Asterix & Obelix: I drakens rike på bio, men då det varit så mycket premiärer på senare tid har jag haft fullt sjå med att hinna se de flesta av de Oscarsnominerade filmerna; så det mesta annat har tyvärr fått stryka på foten...
Om det kommer till Steamingtjänst då blir tillgängliga som köp/hyr t.ex sf anytime, Viaplay, Blockbuster, iTunes, google film m.m

gstone

Jag har nu läst att filmen kommer heta Ruby - Havsmonstret på svenska.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Här kommer lite mer info om  Migration.

Filmen heter nu  Ducks och rösterna har tillkännage

""Illumination's #Migration has been retitled to simply #Ducks, the voice cast has also been confirmed consisting of Danny DeVito, Elizabeth Banks, Keegan Michael Key, Kumail Nanjiani and Awkwafina The film is scheduled to be released on December 23 https://t.co/ZQJ7fIL833 https://t.co/8Wf7kHjJPz" / Twitter
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Ruby - Havsmonstret verkar bra .

Den ska jag nog dentivet se på bio ! :D


[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.