Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

My Little Pony - Ett äventyr (My Little Pony - The Movie, 1986)

Startat av Daniel Hofverberg, 21 mars 2005 kl. 19:18:34

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 7 gäster tittar på detta ämne.

pineapple_lump

Hej!


Jag är ute efter alla gamla my little pony filmerna köper dem gärna i dvd om någon har de till salu?


kram



Mysan

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 15 november 2009 kl. 01:32:08
Jag kan gärna hjälpa er båda med kopior, då jag har originaldubben överförd från VHS till DVD.



Har skickat pm

Mysan

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  8 oktober 2012 kl. 16:47:16
Det tog betydligt längre tid än jag trodde att synka My Little Pony - The Movie och få allting att låta bra, men nu är det till sist klart och jag har en färdig DVD i full DVD-kvalitet med både svensk originaldubb, svensk omdubb, norsk dubb, dansk dubb, finsk dubb och engelskspråkig originalversion.



Hej!

Hur går det med filmen? Har skickat pm  :)

moviefan


Daniel Hofverberg

Tyvärr får jag oerhört mycket mail, och det är svårt att hålla efter. Därför händer det att mail faller mellan stolarna och blir bortglömt...  :(

Jag skulle uppskatta om ni som inte fått svar kunde skicka nytt mail till adressen som står på Dubbningshemsidans startsida - PM har tyvärr en tendens att bli bortglömt, då PM-systemet här är en smula oöverskådligt i mina ögon...

Sara

 :D jag skulle gärna få tag i en dvd kopia med originaldubbningen. Vem kan man be om det? Hade verkligen velat att min yngsta dotter fick se den. Har visat mina äldre döttrar, men den kopian är så repig och hackig att den inte går att se längre. Sist fick jag hjälp av en vänlig själ som ordnade  en kopia till mig , men minns inte namnet. Kan varit Daniel.... Tacksam för hjälp.

Daniel Hofverberg

Citat från: Sara skrivet 10 februari 2016 kl. 11:21:51
:D jag skulle gärna få tag i en dvd kopia med originaldubbningen. Vem kan man be om det? Hade verkligen velat att min yngsta dotter fick se den. Har visat mina äldre döttrar, men den kopian är så repig och hackig att den inte går att se längre. Sist fick jag hjälp av en vänlig själ som ordnade  en kopia till mig , men minns inte namnet. Kan varit Daniel.... Tacksam för hjälp.
Självklart kan jag hjälpa till - skicka e-post eller PM, så löser vi det. :)

moviefan


Daniel Hofverberg

Som jag skrivit på startsidan har jag tyvärr drabbats av ett större datorhaveri, så just nu kan jag inte göra någonting. Jag har köpt en ny hårddisk, och hoppas att det ska lösa datorproblemen. Just nu har jag influensa, men så fort som jag känner mig någorlunda fräsch igen ska jag försöka koppla in hårddisken och se om datorn blir funktionsduglig igen. Det är ju dock ganska mycket arbete med att installera om allting och få datorn klar igen...

Före jul trodde jag att jag gjorde klart och skickade iväg alla skivor som personer efterfrågat; just innan datorn dog fullständigt. Jag har dock inget minne av just dig, så kanske missade jag dig i mängden. I så fall ber jag om ursäkt. Skicka gärna e-post till mig, och även påminnelse via PM, så att jag får någon översikt och inte glömmer bort dig igen.

Detsamma gäller givetvis även andra som efterfrågat något; utan en fungerande stationär dator är det väldigt lätt hänt att glömma bort saker och ting...

moviefan

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  9 januari 2017 kl. 08:36:38
Som jag skrivit på startsidan har jag tyvärr drabbats av ett större datorhaveri, så just nu kan jag inte göra någonting. Jag har köpt en ny hårddisk, och hoppas att det ska lösa datorproblemen. Just nu har jag influensa, men så fort som jag känner mig någorlunda fräsch igen ska jag försöka koppla in hårddisken och se om datorn blir funktionsduglig igen. Det är ju dock ganska mycket arbete med att installera om allting och få datorn klar igen...

Före jul trodde jag att jag gjorde klart och skickade iväg alla skivor som personer efterfrågat; just innan datorn dog fullständigt. Jag har dock inget minne av just dig, så kanske missade jag dig i mängden. I så fall ber jag om ursäkt. Skicka gärna e-post till mig, och även påminnelse via PM, så att jag får någon översikt och inte glömmer bort dig igen.

Detsamma gäller givetvis även andra som efterfrågat något; utan en fungerande stationär dator är det väldigt lätt hänt att glömma bort saker och ting...

Jag har skickat PM.

Sara

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  9 januari 2017 kl. 08:36:38
Som jag skrivit på startsidan har jag tyvärr drabbats av ett större datorhaveri, så just nu kan jag inte göra någonting. Jag har köpt en ny hårddisk, och hoppas att det ska lösa datorproblemen. Just nu har jag influensa, men så fort som jag känner mig någorlunda fräsch igen ska jag försöka koppla in hårddisken och se om datorn blir funktionsduglig igen. Det är ju dock ganska mycket arbete med att installera om allting och få datorn klar igen...

Före jul trodde jag att jag gjorde klart och skickade iväg alla skivor som personer efterfrågat; just innan datorn dog fullständigt. Jag har dock inget minne av just dig, så kanske missade jag dig i mängden. I så fall ber jag om ursäkt. Skicka gärna e-post till mig, och även påminnelse via PM, så att jag får någon översikt och inte glömmer bort dig igen.

Detsamma gäller givetvis även andra som efterfrågat något; utan en fungerande stationär dator är det väldigt lätt hänt att glömma bort saker och ting...

Hej. Jag har länge letat denna film med originaldubbningen och undrar om det finns möjlighet att få köpa en dvd-kopia av dig?
Tack på förhand! /Sara

moviefan

Citat från: Sara skrivet 29 oktober 2017 kl. 11:27:20
Hej. Jag har länge letat denna film med originaldubbningen och undrar om det finns möjlighet att få köpa en dvd-kopia av dig?
Tack på förhand! /Sara

Hoppas också på att dvdn med filmen blir klar. Hoppas också du DH kan fixa kopia på Flykten från Kattrina också.  :D

moviefan

Hur går det med dvdn ? (Det var ett tag sedan jag frågade sist)  ;)

FabTho

Jag hittade mitt gamla inspelade Vhs-band med originaldubben, men till min fasa så hade någon spelat över 2/3 av filmen med Melodifestivalen 2003(!)...
Så jag vill väldigt gärna också ha en kopia av originaldubben ;D

moviefan

Vill inte vara tjatig, men hur har det gått med dvdn ?   ???