Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Mikrofonstativ i Melodifestival

Startat av Marcus, 24 februari 2006 kl. 19:49:07

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Marcus

Är det någon som såg Melodifestivalen?
Är det någon som vet isåfall om det var Andreas Nilsson som pratade mikrofonstativet?
Det hördes verkligen ut som honom.
För övrigt så har han en av Sveriges bästa röster.

Daniel Hofverberg

Jag såg Melodifestivalen, och jag vet inte riktigt... Jag undrade själv vem det var och jag försökte att hinna läsa vem det var på sluttexterna, men tyvärr lyckades jag inte... Det borde väl rimligen ha stått utsatt på de snabba sluttexterna, men jag hann inte se något i alla fall.

Någon annan som gjorde det?

Erika

Taget från en kommentar ur Andreas Nilssons gästbok.

CitatGoddag igen Andreas!
Jag måste berömma dig för din undersköna prestation som mikrofonstativ i melodifestivalen. Snacka om att du förgyllde detta klichéprogram. Helt underbart!


Daniel Hofverberg

Jag har nu lusläst sluttexterna på kvällens Melodifestival, och Andreas Nilsson stod inte crediterad som stativet i sig - men däremot stod han med under "Övriga medverkande", vilket väl sannolikt menades just den rollen...

Elios

En gammal klassiker. Andreas Nilssons debut i Melodifestivalen i paus underhållningen. Detta år minns man och sista gången dem körde Andra Chansen i TV-huset.

Någon som minns vem som gjorde andra röster i sketchen? Typ Nanne Grönvalls öron etc?  :P