Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Hofverberg fyller år idag!

Startat av mockajacka, 3 september 2010 kl. 11:46:35

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Sabelöga

Houba !

jimstrom

"Det finns ingen varnings skylt dumskalle, därför att jag stal den." - Kung Koopa (Super Mario Brödernas Super Show)

Daniel Hofverberg


TonyTonka

Dags igen då.  :D

Grattis Daniel, och tack ska du ha för att du en gång valde att skapa Dubbningshemsidan.  :)
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Erika


Erik Friman


Disneyfantasten

Då var det dags igen; ha den äran Daniel på din 44-årsdag, grattis!  :D (för är väl 44 du fyller i år, eller?)

Disneyfantasten

Citat från: TonyTonka skrivet  3 september 2021 kl. 00:05:02
Grattis Daniel, och tack ska du ha för att du en gång valde att skapa Dubbningshemsidan.  :)

Jag kunde inte ha sagt det bättre själv! (även om jag önskar att flera rollistor på Svenska röster & credits blev mer kompletta)

Steffan Rudvall


gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

TonyTonka

Citat från: Disneyfantasten skrivet  3 september 2021 kl. 07:50:31
Då var det dags igen; ha den äran Daniel på din 44-årsdag, grattis!  :D (för är väl 44 du fyller i år, eller?)

Nä, han fyller ju 22. ;)
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Disneyfantasten

Citat från: TonyTonka skrivet  3 september 2021 kl. 13:02:40
Nä, han fyller ju 22. ;)

Nä vänta lite det kan inte stämma för då skulle han vara 3 år yngre än mig, det är ju han som skapat Dubbningshemsidan, han är ju ändå född 1977...

RC

Citat från: Disneyfantasten skrivet  3 september 2021 kl. 13:07:13
Nä vänta lite det kan inte stämma för då skulle han vara 3 år yngre än mig, det är ju han som skapat Dubbningshemsidan, han är ju ändå född 1977...
Han menar de som en komplimang och inte bokstavligt talat. Tänk efter hälften av 44 är 22.

Disneyfantasten

Citat från: Culum skrivet  3 september 2021 kl. 13:12:03
Han menar de som en komplimang och inte bokstavligt talat. Tänk efter hälften av 44 är 22.

Jo, jag vet redan att 22 är hälften av 44, men vad har det med saken att göra, fyller man 44 så fyller man 44!

RC

Citat från: Disneyfantasten skrivet  3 september 2021 kl. 13:13:42
Jo, jag vet redan att 22 är hälften av 44, men vad har det med saken att göra, fyller man 44 så fyller man 44!
Någon annan får försöka förklara det här, Jag orkar inte.