Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Legendaren Tor Isedal!!!

Startat av Henrik Karlsson, 7 december 2020 kl. 19:42:44

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Henrik Karlsson

Vad tycker ni om Tor Isedal? Själv gillar jag honom som mössen i Askungen.

Elios

Gillar honom i Spanarna för det är typ det ända jag har sett med honom i bild. Annars känner jag mest bara till att han spelat Nalle Puh.
Vet ju att han har varit med i gamla Disney dubbningar osv. Så var han väl också med i Sällskapsresan SOS?  ::)

MOA

Citat från: Elios skrivet 20 december 2020 kl. 18:02:53
Gillar honom i Spanarna för det är typ det ända jag har sett med honom i bild. Annars känner jag mest bara till att han spelat Nalle Puh.
Vet ju att han har varit med i gamla Disney dubbningar osv. Så var han väl också med i Sällskapsresan SOS?  ::)
Ja Stråholmarn :D

jimstrom

Bästa rollen gör han enligt mig som Nicodemus i Hedebyborna, där han börjar som tafatt byfåne, som inte kan lyckas med någonting, för att så småningom bli kommunfullmäktige i Hedeby med rejält med pondus.

Dubbningsmässigt har han aldrig varit någon av mina favoriter, men hans insatser i Asterix särskilt Amonbofis och piratkaptenen i Asterix och Kleopatra är guld.
"Det finns ingen varnings skylt dumskalle, därför att jag stal den." - Kung Koopa (Super Mario Brödernas Super Show)