Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Multilanguage

Startat av MOA, 10 december 2023 kl. 17:37:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 15 mars 2024 kl. 21:45:54Japp, Italien vann. ;) Och ett exempel utav engelska röster som inte är lika bra som dubbningarna.

Jag slår vad om att Levi Stubbs som Mother Brain kommer också att vara långt ner, eftersom det är en mans röst.
Skokaka har gissat rätt, rankningarna kommer i framtiden, det är lika dåligt som Scowlenes mansröst i Moondreamers

MOA

Kommer också ranka alla rösterna & då räknas inte land som bara dubbat 1 program. Ni kan nog redan gissa mina 1:or

MOA

Jag kommer inte ranka Dr Wily då han inte är en huvudkaraktär. Han medverkar inte heller i den italienska avsnittet som finns. Nästa ranking video kommer om några dagar så håll ut tills dess

MOA

Borde jag göra en kombinerad ranking av Mario karaktärernas röster?

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 25 mars 2024 kl. 22:31:11Borde jag göra en kombinerad ranking av Mario karaktärernas röster?
Jag röstar på "ja".

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 25 mars 2024 kl. 22:35:50Jag röstar på "ja".
Skokaka tryckte på den osynliga röstningsknappen så videon kommer en dag i framtiden

MOA


Skokaka

Citat från: MOA skrivet 26 mars 2024 kl. 16:19:01Dagens ranking:

https://www.youtube.com/watch?v=SLjZGd_Ct18
Va? Alla bra? :o 

Förresten, Johan verkar använda två olika röster för Simon. Samma sak som med Hasse Jonsson som Eggplant Wizard.

MOA


Skokaka

Citat från: MOA skrivet 27 mars 2024 kl. 10:40:59Uppcrackad ranking:

https://www.youtube.com/watch?v=RI-Z9tT294c
Bara för att ja' tyckte att den italienska rösten lät som Dexter, lol. Men nu när jag tänker efter, hon låter som Lizette Pålsson lite grann, också... Italiensk version, då. 

Så svenska vinner denna gången. Det är ju dock Hasse, så jag borde ha annars anat det.


MOA

Citat från: Skokaka skrivet 27 mars 2024 kl. 23:24:32Bara för att ja' tyckte att den italienska rösten lät som Dexter, lol. Men nu när jag tänker efter, hon låter som Lizette Pålsson lite grann, också... Italiensk version, då.

Så svenska vinner denna gången. Det är ju dock Hasse, så jag borde ha annars anat det.
Yes & nästa lista laddas upp när jag kommer hem

MOA


Skokaka

Citat från: MOA skrivet  1 april 2024 kl. 12:22:12Dagens ranking

https://www.youtube.com/watch?v=Q6pNbZd7U2Y
Han har väl spelats utav tjejer i spelen, men i serien så låter det nog lite udda när han har en feminin röst, hm? 

Är det något aprilskämt i videon? På grund utav dagen...

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  1 april 2024 kl. 23:32:23Han har väl spelats utav tjejer i spelen, men i serien så låter det nog lite udda när han har en feminin röst, hm?

Är det något aprilskämt i videon? På grund utav dagen...
Notera Hasses placering, Simon Belmont var mer av ett aprilskämt ;D

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  1 april 2024 kl. 23:36:55Notera Hasses placering, Simon Belmont var mer av ett aprilskämt ;D
Åh. Jo, dock så minns jag att du störde på den här insatsen, eftersom den är så pitchad.

(Förresten, när han sa att han var "för liten för brottning" så trodde jag förut att han sa "drottning". :D ;D)