Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Uppdateringar av creditlistor på Dubbningshemsidan

Startat av Disneyfantasten, 24 november 2022 kl. 21:58:12

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 22 september 2023 kl. 12:39:15Barbie och den hemliga dörren
 Bidra med creditlistor - Sida 43 - Om Dubbningshemsidan - Dubbningshemsidans forum
 

 Secrets of the Furious Five

Bidra med creditlistor - Sida 41 - Om Dubbningshemsidan - Dubbningshemsidans forum
Tack, då ska jag skriva ner dem. De hade jag sett, men tyvärr glömt bort...

Tyvärr börjar "Bidra med creditlistor" vara så lång och oöverskådlig, så att det är nästan omöjligt att hitta åt något om man inte skriver ner creditsen på en gång... :(

gstone

Det kankseär dags att fixa så att credits till Secret Society of Second-Born Royals kommer tillbaka igen ?  ;)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

E

Svampbob Fyrkant: Äventyr på Torra Land:

Fiskmås 5: Adam Fietz

Bubblis: Magnus Mark

Båda står med bland övriga röster men jag är 100% säker på att dom är deras röster

gstone

Daniel du kankse borde lägga ut credits till Muppets Now ? ???

Den har ju trots allt varit ut i tre år nu ;D ;)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  6 oktober 2023 kl. 13:25:42Daniel du kankse borde lägga ut credits till Muppets Now ? ???

Den har ju trots allt varit ut i tre år nu ;D ;)
Jag vet att jag påbörjat den creditlistan, men minns faktiskt inte hur långt jag kom innan det föll i glömska... :-[

Ska kolla upp saken.

Alexander

Hittade ett avsnitt av Trillingarna på Youtube och såg att creditlistan i eftertexterna inte finns med på Dubbningshemsidan. Inklusive röster på huvudrollerna och tekniker.  :)

Från vilken omgång av Trillingarna är listan på Dubbningshemsidan ifrån, de tidiga eller de senare avsnitten?

I detta avsnittet görs trillingarna av Annika Rynger, Maria Rydberg och Kristin Kaspersen.
Övriga röster bl.a Niclas Wahlgren och Pernilla Wahlgren.


https://m.youtube.com/watch?v=ed8-oXkM8PE&pp=ygUbVHJpbGxpbmdhcm5hIGhhbnMgb2NoIGdyZXRh

Daniel Hofverberg

Citat från: Alexander skrivet 12 oktober 2023 kl. 00:32:01Från vilken omgång av Trillingarna är listan på Dubbningshemsidan ifrån, de tidiga eller de senare avsnitten?
Det är en mycket bra fråga, men tyvärr har jag inget bra svar just nu. Jag minns tyvärr inte. :-[

Jag ska se om jag lyckas att gräva fram något om det, så man kan bli klok på hur det ligger till med dubbningarna och vilken dubbningsomgång som YouTube-klippet respektive Dubbningshemsidans uppgifter kommer från...

gstone

När tänker du egentligen lägga upp credits till Trolls 3 ? ???

Jag ska lägga mig snart ;)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 12 oktober 2023 kl. 23:19:45När tänker du egentligen lägga upp credits till Trolls 3 ? ???

Jag ska lägga mig snart ;)
Nu ligger både den och flertalet andra credits uppe. Det tog lite längre tid än beräknat att få klart recensionen som skulle publiceras samtidigt, på grund av problem med min dator, vilket är anledningen till att det dröjde lite; men den som väntar på nåt gott... ;)

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 13 oktober 2023 kl. 02:31:46Nu ligger både den och flertalet andra credits uppe. Det tog lite längre tid än beräknat att få klart recensionen som skulle publiceras samtidigt, på grund av problem med min dator, vilket är anledningen till att det dröjde lite; men den som väntar på nåt gott... ;)
Tack så himla MYCKET :D :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Du tänker väl läga uppcredits till Det var en gång en filmstudio vid nästa uppdaatring.

Troys att dom lämnar en del att önska ;D ;)

Känns ändå som något så passa vikigt att det helt enkelt måste upp på hemsidan ! ;D ;D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 17 oktober 2023 kl. 18:59:19Du tänker väl läga uppcredits till Det var en gång en filmstudio vid nästa uppdaatring.

Troys att dom lämnar en del att önska ;D ;)

Känns ändå som något så passa vikigt att det helt enkelt måste upp på hemsidan ! ;D ;D
Självklart, men jag har tyvärr blivit sjuk så det kommer tyvärr dröja tills jag tillfrisknat - jag har hög feber, ont i magen och ont i halsen, så jag kommer nog inte vara online så mycket de närmaste dagarna. :(

Väldigt dålig tajming och irriterande, men nu är det som det är...

(Jag hoppas att @Erika kan hålla ställningarna på forumet tills jag är frisk igen?)

Erika

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 18 oktober 2023 kl. 01:16:15(Jag hoppas att @Erika kan hålla ställningarna på forumet tills jag är frisk igen?)
Absolut!

Krya på dig.

gstone

När blir nästa Uppdatering av Dubbningshemsidan  ? ???
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Näe ska du lägga upp credits till Paw Patrol storfilmen ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.