Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Dubbare som låter som andra Dubbare

Startat av jimstrom, 24 augusti 2013 kl. 23:06:55

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Will Siv

( kinda off topic )
jag är fortfarande inte helt säker på om det är Norea eller Jasmine som spelar Jenny i "Mitt Liv Som Tonårsrobot"

Skokaka


Skokaka

Både Jan Koldenius och Olof Thunberg låter också som Reine Brynolfsson.

Disneyfantasten

Citat från: Skokaka skrivet 20 december 2022 kl. 18:44:59Både Jan Koldenius och Olof Thunberg låter också som Reine Brynolfsson.

Det vet jag inget om...

Däremot tycker jag att Jan Koldenius röstläge är likvärdigt Gunnar Ernblad där också Sten Carlberg har likvärdigt röstläge, Olof Thunberg låter lik Åke Lindstrlm samt att Reine Brynolfsons röstläge är någorlunda likt Johan Hedenberg.

Skokaka

Citat från: Disneyfantasten skrivet 20 december 2022 kl. 18:49:37Det vet jag inget om...

Däremot tycker jag att Jan Koldenius röstläge är likvärdigt Gunnar Ernblad där också Sten Carlberg har likvärdigt röstläge, Olof Thunberg låter lik Åke Lindstrlm samt att Reine Brynolfsons röstläge är någorlunda likt Johan Hedenberg.
Jag syftade dock på hur Jan Koldenius lät som Katten Gustaf...

Och jo, jag tycker, som sagt, att Reine och Johan låter lika.

Disneyfantasten

Citat från: Skokaka skrivet 20 december 2022 kl. 18:51:26Jag syftade dock på hur Jan Koldenius lät som Katten Gustaf...

Och jo, jag tycker, som sagt, att Reine och Johan låter lika.

Det tycker jag också, men de låter ändå tillräckligt olika för att det ska gå att skilja dem. (enligt mig iallafall)

Skokaka

Citat från: Disneyfantasten skrivet 20 december 2022 kl. 18:58:36Det tycker jag också, men de låter ändå tillräckligt olika för att det ska gå att skilja dem. (enligt mig iallafall)
Det kan jag nog hålla med om...

Skokaka

Peter Harryson och Lars Dejert. (Peter har även några likheter med sin pappa, John Harryson.)

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Will Siv


Skokaka


Marcusen

John Elfström som Advokaten George låter exakt som John Harrysson det kan vem som helst med ett par öron höra.

E

Fredrik Hiller har ju dubbat Patrick Warburton så jävla många gånger och båda låter exakt likadant både när dom pratar och skriker. Hade gärna velat höra honom som Patricks karaktär i Bee Movie, antar att han tackade nej. Men Göran Berlander var ändå rätt bra som Ken

Disneyfantasten

Är det bara jag som tycker att Haakon Pedersens röst bär en likhet med Christian Hedlunds röst?

Elios

Nu kanske han inte har dubbat direkt med jag tycker att Matias Varela låter lite som Jan Simonsson. Om man lyssnar riktigt noga. :o