Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Nya Röstskådespelarna

Startat av Christian Hedlund, 18 juli 2019 kl. 07:34:27

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Christian Hedlund

Citat från: Disneyfantasten skrivet  3 december 2022 kl. 09:48:44Okej, såg avsnittet igår kväll, väl utfört.

Liksom med Tidermark-syskonen så är Nicklas Berglund och Josefina Hylén personer som började dubba "sent" (i det fallet på sena 2000-talet, medans Mikaela började mot mitten av 2000-talet, har för mig att Joakim började mycket senare), men de gör ett riktigt välutforskade dubbningsarbete!

Förresten, när blir det följandes tur;

- Jennie Jahns & Ole Ornered

- moder & dotter Pålsson

- Hasse Jonsson & Bjarne Heuser
I kommande avsnitt.
Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

Disneyfantasten


Christian Hedlund

Citat från: Disneyfantasten skrivet  3 december 2022 kl. 11:33:44Jo, men när kommer de avsnitten?

När dom är inspelade.
Detaljerad info finns för våra Backers och för de som följer vår Discord eller mig i sociala media 🙂
Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

Disneyfantasten

Citat från: Christian Hedlund skrivet  3 december 2022 kl. 12:50:59När dom är inspelade.
Detaljerad info finns för våra Backers och för de som följer vår Discord eller mig i sociala media 🙂

Jo, men när spelas de in? (förlåt om jag frågar för mycket)

Christian Hedlund

Citat från: Disneyfantasten skrivet  3 december 2022 kl. 17:19:30Jo, men när spelas de in? (förlåt om jag frågar för mycket)

Jag jag sa, detaljerad info finns för våra Backers och för de som följer vår Discord eller mig i sociala media 🙂
Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

gstone

Är Josefina Hylén & Nicklas Berglund ett par ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet  4 december 2022 kl. 16:06:29Är Josefina Hylén & Nicklas Berglund ett par ?
Ja det är dem, de har till och med en son Agathon Hylén Berglund som också dubbat.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  4 december 2022 kl. 16:11:08Ja det är dem, de har till och med en son Agathon Hylén Berglund som också dubbat.

Vilka roller då?

Förutom de som nämndes i intervjun så kan jag även nämna att Josefina Hylén var med i t.ex. Lejonvakten där hon bl.a. spelade schakalen Reirei och zebran Muhimu.

Gjorde jag någonsin ett kollage med Nicklas Berglund?

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet  4 december 2022 kl. 16:35:27Vilka roller då?

Förutom de som nämndes i intervjun så kan jag även nämna att Josefina Hylén var med i t.ex. Lejonvakten där hon bl.a. spelade schakalen Reirei och zebran Muhimu.

Gjorde jag någonsin ett kollage med Nicklas Berglund?
Milo, Actiongänget, Draktränaren 3, Husdjurens hemliga liv 2, Lady och Lufsen (2019) & Scrooge: En julsaga är exempel på några dubbningar där han medverkar.

Josefina har även spelat Cruella i Dalmatinervägen 101.

Ja du har absolut gjort ett kollage med Nicklas Berglund...

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  4 december 2022 kl. 17:01:38Milo, Actiongänget, Draktränaren 3, Husdjurens hemliga liv 2, Lady och Lufsen (2019) & Scrooge: En julsaga är exempel på några dubbningar där han medverkar.

Josefina har även spelat Cruella i Dalmatinervägen 101.

Ja du har absolut gjort ett kollage med Nicklas Berglund...

Josefina var även Cruella i Descendants, å andra sidan ser hon ut och skildras där på ett annat sätt.

gstone

Det kul att kunna ge tillbaka till Christian Hedlund.

Som har get oss många fina roller :)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Okej, nu när det är nytt år så kan det vara läge att återuppta frågan;

Citat från: Disneyfantasten skrivet  3 december 2022 kl. 09:48:44När blir det följandes tur;

- Jennie Jahns & Ole Ornered

- moder & dotter Pålsson

- Hasse Jonsson & Bjarne Heuser

Disneyfantasten

Citat från: Disneyfantasten skrivet  3 december 2022 kl. 09:48:44Förresten, när blir det följandes tur;

- Jennie Jahns & Ole Ornered

- moder & dotter Pålsson

- Hasse Jonsson & Bjarne Heuser
Förlåt om jag är tjatig, men jag är så nyfiken så jag nästan inte kan stå stilla...

Marcusen

Citat från: Disneyfantasten skrivet  6 februari 2023 kl. 10:52:16Förlåt om jag är tjatig, men jag är så nyfiken så jag nästan inte kan stå stilla...
På torsdag nästa vecka spelar de in med Jennie Jahns & Ole Ornered sen ska det redigeras och det kan ta ett tag.

Disneyfantasten

Citat från: Marcusen skrivet  9 februari 2023 kl. 19:19:48På torsdag nästa vecka spelar de in med Jennie Jahns & Ole Ornered sen ska det redigeras och det kan ta ett tag.

Så omkring mars gissar jag?