Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Jag gnäller på mig själv för att jag e dum i huvet

Disneyfantasten

Citat från: TonyTonka skrivet 21 februari 2022 kl. 17:03:50
Jag var i havet och badade, men hade glömt ta av mig glasögonen, till råga på allt så satt de ganska dåligt, då jag har en ovana att klia mig i ögonen utan att ta av mig glasögonen, tyvärr.

Som tur är har jag dock ett par gamla glasögon som ändå duger fram tills att jag får mina nya, men de är inte riktigt lika bra som de jag har nu, de är trots allt typ 5-6 år gamla.

Okej, själv bor jag bara en bit ifrån havet och använder aldrig glasögonen när jag badar, även om jag ser sämre utan glasögonen så ser jag inte så dåligt att jag inte hittar till badplatser, jag bor i Västra Hamnen i Malmö och badar i havet på somrarna någon gång ibland när det är tillräckligt bra väder, jag brukar lämna mina glasögon hemma när jag ska gå och bada i havet.

Sen vet jag inte hur nära havet du bor, men är det inte lite kallt att bada på vintrarna?  ???

TonyTonka

Citat från: Disneyfantasten skrivet 21 februari 2022 kl. 18:07:11
Sen vet jag inte hur nära havet du bor, men är det inte lite kallt att bada på vintrarna?  ???

Det var inte idag/nu jag badade, utan i somras. Efter det fick jag lov att skaffa nya glasögon, vilka är de glasögon som jag nu lyckats med konstycket att knäcka bågen på. xD
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Adam Larsson

Jag har varit irriterad på filmstadens nya logga ända sedan de köptes upp och skaffade den. Jag tycker att den ser ful och för enkel ut.


Jag bifogar en bild på hur jag tänker att deras logga borde se ut.


Sabelöga

Citat från: Adam Larsson skrivet 12 maj 2022 kl. 14:00:13
Jag har varit irriterad på filmstadens nya logga ända sedan de köptes upp och skaffade den. Jag tycker att den ser ful och för enkel ut.


Jag bifogar en bild på hur jag tänker att deras logga borde se ut.


Ja det var ju sannerligen riktigt fult. Den dom har nu duger tycker jag.
Houba !

gstone

Jag vill gnälla på folk som inte tror på rollistor  >:(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 12 maj 2022 kl. 15:11:01
Jag vill gnälla på folk som inte tror på rollistor

Det är väl inget att gnälla för! Om man har källor så får du faktiskt lita på dem!  ;)

Adam

Citat från: Adam Larsson skrivet 12 maj 2022 kl. 14:00:13
Jag har varit irriterad på filmstadens nya logga ända sedan de köptes upp och skaffade den. Jag tycker att den ser ful och för enkel ut.


Jag bifogar en bild på hur jag tänker att deras logga borde se ut.



Jag skissade annars en egen variant av Filmstaden-loggan under sena 2018, upplagd på Deviantart (innan SF Bio officiellt bytte namn och symbol under nästkommande år): https://www.deviantart.com/adde1998/art/Filmstaden-logo-fan-made-763806284
Glöm inte att tänka smart och kritiskt.
✌🤘

Daniel Hofverberg

Citat från: Adam Larsson skrivet 12 maj 2022 kl. 14:00:13
Jag har varit irriterad på filmstadens nya logga ända sedan de köptes upp och skaffade den. Jag tycker att den ser ful och för enkel ut.


Jag bifogar en bild på hur jag tänker att deras logga borde se ut.


Ditt exempel är med all säkerhet för lik Svensk Filmindustris logga, och den har inte Filmstaden några rättigheter till längre sedan de bytt ägare. Hade de försökt med ditt exempel hade de nästan garanterat fällts för varumärkesintrång.

Sen håller jag i och för sig med att deras nuvarande logga är för enkel, men det är onekligen inte så lätt att hitta på något nytt som inte är för lik SFs.

Adam Larsson

Är denna bättre?


Sabelöga

Houba !

Ariel

Jag är trött på allt arbete som jag har att göra. :(
Knowledge talks, wisdom listens.

MOA

Citat från: Ariel skrivet 13 maj 2022 kl. 13:01:57
Jag är trött på allt arbete som jag har att göra. :(
Dig var de längesen man såg

Ariel

Citat från: MOA skrivet 13 maj 2022 kl. 13:46:29
Dig var de längesen man såg
Ja, visst var det. Kul att någon kommer ihåg mig. :)
Knowledge talks, wisdom listens.

gstone

Jag tycker Herr orm och Fröken Tarantel i TUFFA GÄNGET  borde spela av annan personer. >:(

Får jag föreslå Andreas Beckman som herr orm eller Bengt Järnblad :)

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.